"Інтересний" учитель - винахідливий [Текст ] / Валентина Сорока
Набір: 8587, Освіта України, 9551Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. - № 48 (1590) 10 грудняОпис: С. 12-13Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: У своїй праці "Розмови з учителями про психологію" американський психолог і філософ Вільям Джеймс наголошує: психологія - наука, а викладання - мистецтво. Учитель, на його переконання, має сам виявляти інтерес до предмета, і тоді своїм прикладом він досягне більшого, ніж за допомогою всіх можливих "увіщань". чимало ідей, висловлених Джеймсом понад 100 років тому, не лише не суперечать сьогоднішнім трендам, а й цілком співзвучні концепції НУШ.Ім’я особи як предметна рубрика: Джеймс, Вільям Найменування теми як предметна рубрика: Освіта Географічна назва як предметна рубрика: Сполучені Штати Америки Тематика: творчий учитель | освіта за кордоном Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля | 159.9 ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Доступно | PER19110171 | ||
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18120191 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова:
У своїй праці "Розмови з учителями про психологію" американський психолог і філософ Вільям Джеймс наголошує: психологія - наука, а викладання - мистецтво. Учитель, на його переконання, має сам виявляти інтерес до предмета, і тоді своїм прикладом він досягне більшого, ніж за допомогою всіх можливих "увіщань". чимало ідей, висловлених Джеймсом понад 100 років тому, не лише не суперечать сьогоднішнім трендам, а й цілком співзвучні концепції НУШ
Немає коментарів для цієї одиниці.