Ідея і зміст професійного методологування [Текст] : монографія / А. В. Фурман

Основний автор-особа: Автор, Фурман, А. В.Вторинний автор-особа: Рецензент, Балл, Г. О.;Рецензент, Кельман, М. С.;Рецензент, Конверський, А. Є.;Рецензент, Кузнецов, Ю. Б.;Рецензент, Мовчан, В. П.;Рецензент, Панок, В. Г.;Рецензент, Яковенко, Ю. І.Колективний автор (вторинний): Видавець, ТНЕУМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Тернопіль : ТНЕУ, 2016Опис: 378 с : Бібліогр.: с. 324 - 372. - 500 прим. (в опр.) ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-654-403-5.Примітки про зміст: Ключові слова: методологія | методологування Анотація: Монографія різнобічно аргументує авторську ідею профе­сійного методо­ло­гування, яка вкотре не лише переосмислює досвід системомисле­діяльнісної методології, а й створює підґрунтя нового методо­логічного напряму – віта­культурної методології. На тлі історичного постання цієї ідеї обґрунтовується сутність досконалого методологування у нарощуванні його принципів та умов, рівнів і критеріїв, концептів і схематизмів, смислоформ та інстру­ментів самоорганізації дослідником власної рефлексивної мисле­діяльності та проб­лемно-модульного методологу­вання як складноінтегро­ваних форм віта­культур­ного утвердження постнекласичного світу методо­ло­гії. Детально розгляда­ються компоненти, рівні та етапи методологічного аналізу, логіка та особливості категорієгенезу, складники, засновки і концент­ри вітакультурної методології, а також мислесхеми, категорійні матриці, оргдіяльнісні схеми і моделі та методо­­логічна план-карта як найдосконаліші і водночас як унікально складні інстру­менти зрілого методологування у гар­моній­ному взаємодопов­ненні ка­тегорій, принципів, епістем, способів, засобів, пара­метрів, процедур. Вод­­но­раз це не повно завершене теоретичне дос­лідження, а підсумок окремого етапу виконання науково-суспільної програми, що реалізується автор­ською на­уковою школою. Для методологів, ігротехніків, філософів, науковців, управлінців, освітян і, щонайперше, магістрів, аспірантів і докторантів.Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 001 Наука Список(и), у яких присутня ця одиниця: Наука
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Наукові видання Наукові видання Абонемент. Технічна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд 001.8 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно

Рекомендовано до видання вченою радою Тернопільского національного економічного університету (протокол № 4 від 25 грудня 2015 року)

Схвалено правлінням ГО "Інтелектуальний штаб громадянського суспільства" (протокол № 11 від 6 листопада 2015 року)

Ключові слова: методологія | методологування

Монографія різнобічно аргументує авторську ідею профе­сійного методо­ло­гування, яка вкотре не лише переосмислює досвід системомисле­діяльнісної методології, а й створює підґрунтя нового методо­логічного напряму – віта­культурної методології. На тлі історичного постання цієї ідеї обґрунтовується сутність досконалого методологування у нарощуванні його принципів та умов, рівнів і критеріїв, концептів і схематизмів, смислоформ та інстру­ментів самоорганізації дослідником власної рефлексивної мисле­діяльності та проб­лемно-модульного методологу­вання як складноінтегро­ваних форм віта­культур­ного утвердження постнекласичного світу методо­ло­гії. Детально розгляда­ються компоненти, рівні та етапи методологічного аналізу, логіка та особливості категорієгенезу, складники, засновки і концент­ри вітакультурної методології, а також мислесхеми, категорійні матриці, оргдіяльнісні схеми і моделі та методо­­логічна план-карта як найдосконаліші і водночас як унікально складні інстру­менти зрілого методологування у гар­моній­ному взаємодопов­ненні ка­тегорій, принципів, епістем, способів, засобів, пара­метрів, процедур. Вод­­но­раз це не повно завершене теоретичне дос­лідження, а підсумок окремого етапу виконання науково-суспільної програми, що реалізується автор­ською на­уковою школою.
Для методологів, ігротехніків, філософів, науковців, управлінців, освітян і, щонайперше, магістрів, аспірантів і докторантів

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха