Система професійної підготовки майбутніх учителів технологій до розроблення і використання електронних освітніх ресурсів [Текст] : монографія / І. М. Смирнова ; [рецензенти: І. В. Жерноклеєв, М. І. Садовий, Л. О. Хомич]
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Педагогічна думка, 2017Опис: 336 с. : Бібліогр.: с. 212-248. - 300 пр. (в опр.) ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-644-463-2.Примітки про зміст: Ключові слова: електронні освітні ресурси, учитель технологій Анотація: У монографії розкрито теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів технологій до розроблення та використання електронних освітніх ресурсів. Здійснено аналітичний огляд вітчизняного й зарубіжного досвіду, визначено базовий понятійно-термінологічний апарат та теоретико-методичні підходи з проблеми професійної підготовки майбутніх учителів технологій, виокремлено вимоги до складових їхньої кваліфікаційної характеристики, які викладені в державних програмних та нормативних документах і пов’язані з ІТ. Представлено авторську концепцію професійної підготовки майбутніх учителів технологій до розроблення й використання електронних освітніх ресурсів у вітчизняних ВНЗ, нормативно-оцінювальну характеристику та професіограму вчителів технологій, яких потребує сучасне суспільство, і комплекс вимог до процесу й результатів його навчання, розроблених на підставі створеної професіограми. Розраховано на аспірантів, докторантів, викладачів та студентів, які цікавляться проблемою інформаційно-технологічного навчання майбутніх учителів технологій у вищих педагогічних навчальних закладах України..Найменування теми як предметна рубрика: Вища освіта | Комп’ютерна наука і технологія Тематика: ІКТ | вища школа | учитель технологій Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 378.4 Університети | 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля | 004 Комп'ютерна наука і технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення данихТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Наукові видання | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | 378:[37:004-057.4] /С 50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19010175 | |
Наукові видання | Читальний зал Навчальний фонд | Читальний зал Навчальний фонд | 378:[37:004-057.4] /С 50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML18120414 |
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Рекомендовано до друку вченою радою Інституту професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України
(протокол № 14 від 22 грудня 2016 р.)
Ключові слова: електронні освітні ресурси, учитель технологій
У монографії розкрито теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів технологій до розроблення та використання електронних освітніх ресурсів. Здійснено аналітичний огляд вітчизняного й зарубіжного досвіду, визначено базовий понятійно-термінологічний апарат та теоретико-методичні підходи з проблеми професійної підготовки майбутніх учителів технологій, виокремлено вимоги до складових їхньої кваліфікаційної характеристики, які викладені в державних програмних та нормативних документах і пов’язані з ІТ. Представлено авторську концепцію професійної підготовки майбутніх учителів технологій до розроблення й використання електронних освітніх ресурсів у вітчизняних ВНЗ, нормативно-оцінювальну характеристику та професіограму вчителів технологій, яких потребує сучасне суспільство, і комплекс вимог до процесу й результатів його навчання, розроблених на підставі створеної професіограми.
Розраховано на аспірантів, докторантів, викладачів та студентів, які цікавляться проблемою інформаційно-технологічного навчання майбутніх учителів технологій у вищих педагогічних навчальних закладах України.
Немає коментарів для цієї одиниці.