Особливості проведення "Ранкових зустрічей" [Текст] / Людмила Булахова, Галина Жук
Набір: 4067, Початкова школа, 4752Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. - № 5 (587)Опис: С. 55-56Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: У проекті Державного стандарту початкової загальної освіти зазначено, що філософія Нової української школи закладає фундамент для успіху да самореалізації особистості з увагою до інтелектуального, духовного, емоційного, соціального та фізичного розвитку, що є передумовою життєвого успіху дитини, її щастя. Серед ключових визначено соціальнута громадянську компетентності, що випливають із потреби створення інноваційного, успішного суспільства. Якщо хочемо, щоб діти зростали позитивними, нам необхідно розвивати, формувати в них соціальні та емоційні навмчки, приділяючи цим питанням не меншу увагу, ніж традиційним академічним навичкам. Провідну роль тут відіграють "Ранкові зустрічі".Найменування теми як предметна рубрика: Освіта | Освіта. Нова українська школа | Освіта. Позакласна робота Тематика: 954Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18120422 | |
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18120090 |
Ключові слова:
У проекті Державного стандарту початкової загальної освіти зазначено, що філософія Нової української школи закладає фундамент для успіху да самореалізації особистості з увагою до інтелектуального, духовного, емоційного, соціального та фізичного розвитку, що є передумовою життєвого успіху дитини, її щастя. Серед ключових визначено соціальнута громадянську компетентності, що випливають із потреби створення інноваційного, успішного суспільства.
Якщо хочемо, щоб діти зростали позитивними, нам необхідно розвивати, формувати в них соціальні та емоційні навмчки, приділяючи цим питанням не меншу увагу, ніж традиційним академічним навичкам. Провідну роль тут відіграють "Ранкові зустрічі"
Немає коментарів для цієї одиниці.