Розвиваємо довільну поведінку дитини [Текст] : Аби труднощів у школі було менше / Людмила Соловйова
Набір: 4248, Практичний психолог: дитячий садок, 4933Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. - № 12 груденьОпис: С. 4-10Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Дізнайтеся зі статті, чому у період підготовки до навчання в школі дуже важливо сформувати у дитину довільність поведінки. А також у чому полягає різниця між довільною та мимовільною поведінкою та чи завжди слід допомагати дитині виконувати завдання. 1. Дізнайтеся, чому довільність поведінки — основний чинник психологічної готовності до школи; 2. Навчіться адекватно усувати проблеми, зумовлені недостатнім рівнем довільного розвитку дитини; 3. Повправляйте дитину діяти за інструкцією та за зразком.Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія | Освіта Тематика: 954 | 1014Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школа | 159.9 ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19010004 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 159.9:373.2 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18120266 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова:
Дізнайтеся зі статті, чому у період підготовки до навчання в школі дуже важливо сформувати у дитину довільність поведінки. А також у чому полягає різниця між довільною та мимовільною поведінкою та чи завжди слід допомагати дитині виконувати завдання.
1. Дізнайтеся, чому довільність поведінки — основний чинник психологічної готовності до школи;
2. Навчіться адекватно усувати проблеми, зумовлені недостатнім рівнем довільного розвитку дитини;
3. Повправляйте дитину діяти за інструкцією та за зразком
Немає коментарів для цієї одиниці.