Розвиваємо довільну поведінку дитини [Текст] : Аби труднощів у школі було менше / Людмила Соловйова

Набір: 4248, Практичний психолог: дитячий садок, 4933Основний автор-особа: Автор, Соловйова, Л.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. - № 12 груденьОпис: С. 4-10Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Дізнайтеся зі статті, чому у період підготовки до навчання в школі дуже важливо сформувати у дитину довільність поведінки. А також у чому полягає різниця між довільною та мимовільною поведінкою та чи завжди слід допомагати дитині виконувати завдання. 1. Дізнайтеся, чому довільність поведінки — основний чинник психологічної готовності до школи; 2. Навчіться адекватно усувати проблеми, зумовлені недостатнім рівнем довільного розвитку дитини; 3. Повправляйте дитину діяти за інструкцією та за зразком.Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія | Освіта Тематика: 954 | 1014Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школа | 159.9 Психологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19010004
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 159.9:373.2 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18120266

Ключові слова:

Дізнайтеся зі статті, чому у період підготовки до навчання в школі дуже важливо сформувати у дитину довільність поведінки. А також у чому полягає різниця між довільною та мимовільною поведінкою та чи завжди слід допомагати дитині виконувати завдання.

1. Дізнайтеся, чому довільність поведінки — основний чинник психологічної готовності до школи;
2. Навчіться адекватно усувати проблеми, зумовлені недостатнім рівнем довільного розвитку дитини;
3. Повправляйте дитину діяти за інструкцією та за зразком

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха