Управління школою / гол. ред. В. Григораш, № 4-6
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018, Харків : ВГ "Основа"Опис: 95 сАнотація: Практичний журнал для керівників школи: Що таке ефективне управління та як воно стосується сучасної школи? Як керувати собою, людьми, своїм часом, фінансами й робочим процесом? Що таке інтенсивні технології навчання, виховання та управління та як їх використати на практиці? Відповіді на всі питання в журналі «Управління школою» Вкладки: Фаховий сервер» — усе найнеобхідніше у практичній роботі вчителя щодня. Тематичні збірки матеріалів за актуальними напрямами; Актуальні діалоги» — обговорюємо у формі «запитання-відповідь» усе, що цікавить педагогів незалежно від досвіду та предмета, що викладається..Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля Ресурси он-лайн: Архів журналу «Управління школою»Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19010056 |
Поличне розташування: Газети / журнали (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
37 Сучасна освіта | 37 Управління школою | 37 Управління школою | 37 Управління школою | 37 Управління школою | 37 Управління школою | 37 Вища освіта України |
Періодичність виходу та стандарт сторінок:
96 сторінок 1 раз на місяць.
Практичний журнал для керівників школи:
Що таке ефективне управління та як воно стосується сучасної школи?
Як керувати собою, людьми, своїм часом, фінансами й робочим процесом?
Що таке інтенсивні технології навчання, виховання та управління та як їх використати на практиці?
Відповіді на всі питання в журналі «Управління школою»
Вкладки:
Фаховий сервер» — усе найнеобхідніше у практичній роботі вчителя щодня. Тематичні збірки матеріалів за актуальними напрямами;
Актуальні діалоги» — обговорюємо у формі «запитання-відповідь» усе, що цікавить педагогів незалежно від досвіду та предмета, що викладається.
Немає коментарів для цієї одиниці.