Економіка підприємництва на ринку товарів і послуг [Текст] : навч. посіб. / А. В. Шлійко
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Центр учбової літератури, 2008Опис: 376 с : Бібліогр.: с. 350 - 354. - 1 000 пр. (в опр.) ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-364-555-1.Примітки про зміст: Виробниче підприємництво, етика підприємництва, реорганізація підприємств Анотація: У навчальному посібнику показано місце, роль і значення підприємництва на ринку товарів і послуг у становленні ринкової економіки, висвітлено актуальні проблеми ефективної діяльності підприємництва в ринковому середовищі, його організаційної структури, основних організаційних форм бізнесу, подано фінансово економічні результати економічної діяльності, розкрито та оцінено концептуальні напрями подальшого розвитку та антикризової політики підприємництва на ринку товарів і послуг відповідно до вимог чинного законодавства в Україні. Рекомендовано для студентів вищих навчальних закладів зі спеціальності «Економіка підприємства». Посібник може бути корисний для підприємців, економістів практиків, менеджерів, маркетологів, консультантів із дорадництва тощо.Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. ЦіниТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Книги | Абонемент. Технічна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 338.2(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19010190 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів.
Гриф надано Міністерством освіти і науки України (Лист № 14/18.2-2461 від 07.11.2005 Р.)
Виробниче підприємництво, етика підприємництва, реорганізація підприємств
У навчальному посібнику показано місце, роль і значення підприємництва на ринку товарів і послуг у становленні ринкової економіки, висвітлено актуальні проблеми ефективної діяльності підприємництва в ринковому середовищі, його організаційної структури, основних організаційних форм бізнесу, подано фінансово економічні результати економічної діяльності, розкрито та оцінено концептуальні напрями подальшого розвитку та антикризової політики підприємництва на ринку товарів і послуг відповідно до вимог чинного законодавства в Україні.
Рекомендовано для студентів вищих навчальних закладів зі спеціальності «Економіка підприємства». Посібник може бути корисний для підприємців, економістів практиків, менеджерів, маркетологів, консультантів із дорадництва тощо
Немає коментарів для цієї одиниці.