Формування дизайн-мислення учнів у процесі міжпредметної інтеграції трудового навчання та геометрії в 9 класі [Текст] / Ю. Кулінка, О. Коровкіна
Набір: 4516, Трудова підготовка в рідній школі, 5217Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. - № 4Опис: С. 10-18 : Бібліографія: С. 18Примітки про зміст: Ключові слова: інноваційні ідеї, предметні компетентності, різнобарвні малюнки Анотація: Дизайн-мислення як сучасний метод вирішення проблеми споживача, якому передує максимальне вивчення його потреб, уподобань, мотивів тощо, сприяє здійсненню пошуку передчасного рішення .Найменування теми як предметна рубрика: Методика трудового навчання Тематика: інновації в навчанні | міжпредметна інтеграція Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016 Методика викладання окремих предметівТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.016 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19010206 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.016 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19010106 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: інноваційні ідеї, предметні компетентності, різнобарвні малюнки
Дизайн-мислення як сучасний метод вирішення проблеми споживача, якому передує максимальне вивчення його потреб, уподобань, мотивів тощо, сприяє здійсненню пошуку передчасного рішення
Немає коментарів для цієї одиниці.