Мистецькі досягнення учнів: що і як оцінюємо [Текст] / О. А. Комаровська
Набір: 4537, Мистецтво та освіта, 5237Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. - № 4 (90)Опис: С. 2-6 : Бібліогр.: с. 6Примітки про зміст: Ключові слова: компетентнісний підхід, мотивувальне оцінювання, підсумкове оцінювання, змістові лінії мистецької освітньої галузі Анотація: Стаття розглядає підходи до оцінювання мистецьких досягнень учнів початкової школи. Контекстом для визначення постає реалізація предметних мистецьких і ключових життєвих компетентностей. Акцентується психолого-педагогічний механізм їхнього набуття через мистецьку творчість. Розглядається сутність художнього пізнання як процесу багатоскладового занурення в мистецтво та інтегральної якості дитини. Конкретизується сутність наскрізного уміння креативності стосовно навчання мистецтва. Обґрунтовуються об’єктивні детермінанти зміни змістових ліній мистецької освітньої галузі. Визначаються вихідні позиції мотивувального (формувального) оцінювання у мистецькій освітній галузі в порівнянні з традиційним підсумковим (бальним).Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання художньої культури | Виховання. Естетичне виховання Тематика: 1076 | 954 | 4250Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.017 Цілі та ідеали освіти і виховання | 37.016:78 Методика викладання. МузикаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.017 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19010235 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19010126 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: компетентнісний підхід, мотивувальне оцінювання, підсумкове оцінювання, змістові лінії мистецької освітньої галузі
Стаття розглядає підходи до оцінювання мистецьких досягнень учнів початкової школи. Контекстом для визначення постає реалізація предметних мистецьких і ключових життєвих компетентностей. Акцентується психолого-педагогічний механізм їхнього набуття через мистецьку творчість. Розглядається сутність художнього пізнання як процесу багатоскладового занурення в мистецтво та інтегральної якості дитини.
Конкретизується сутність наскрізного уміння креативності стосовно навчання мистецтва. Обґрунтовуються об’єктивні детермінанти зміни змістових ліній мистецької освітньої галузі.
Визначаються вихідні позиції мотивувального (формувального) оцінювання у мистецькій освітній галузі в порівнянні з традиційним підсумковим (бальним)
Немає коментарів для цієї одиниці.