Мистецькі діалоги Китаю та України: до питання підготовки вчителя та учнів [Текст] / Ся Гаоян
Набір: 4537, Мистецтво та освіта, 5237Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. - № 4 (90)Опис: С. 18-21 : Бібліогр.: с. 21Примітки про зміст: Ключові слова: синтез мистецтв, китайська поезія, китайська художня пісня Анотація: У статті окреслено аспект поліхудожньої підготовки учнів та готовності вчителів до її здійснення як тенденції сучасної мистецької освіти в напрямі інтеграції і цілісного художнього пізнання. Проблема розглядається на прикладах аналізу мистецьких творів, зокрема музики сучасного українського автора (твір М. Шуха на вірші китайських поетів), для розуміння якої українській аудиторії варто зануритися у традиційний жанр китайського музичного мистецтва – китайську художню пісню. Розглянуто особливості жанру китайської художньої пісні. Розкрито філософсько-естетичні (концепція п’яти елементів) і психологічні основи синкретизму художнього світовідчуття китайського народу, що виявляються у нерозривності музики і поезії, музики і пейзажного живопису, злиття людини і природи. Наведено приклади синтезу мистецтв у творах китайських митців. Подано ілюстрації.Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання музики | Мистецтво. Музичне мистецтво Географічна назва як предметна рубрика: Китай Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016:78 Методика викладання. Музика | 78 МузикаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.017 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19010241 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19010126 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: синтез мистецтв, китайська поезія, китайська художня пісня
У статті окреслено аспект поліхудожньої підготовки учнів та готовності вчителів до її здійснення як тенденції сучасної мистецької освіти в напрямі інтеграції і цілісного художнього пізнання. Проблема розглядається на прикладах аналізу мистецьких творів, зокрема музики сучасного українського автора (твір М. Шуха на вірші китайських поетів), для розуміння якої українській аудиторії варто зануритися у традиційний жанр китайського музичного мистецтва – китайську художню пісню. Розглянуто особливості жанру китайської художньої пісні. Розкрито філософсько-естетичні (концепція п’яти елементів) і психологічні основи синкретизму художнього світовідчуття китайського народу, що виявляються у нерозривності музики і поезії, музики і пейзажного живопису, злиття людини і природи. Наведено приклади синтезу мистецтв у творах китайських митців. Подано ілюстрації
Немає коментарів для цієї одиниці.