Освіта у сучасному світі (порівняльний контекст) [Текст] : навч. посіб. / Н. В. Кічук ; Міністерство освіти і науки України, Ізмаїльський державний педагогічний інститут
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Ізмаїл : РВВ ІДПІ, 2001Опис: 88 с : Бібліогр.: с. 86 - 87. - 300 пр ; 60х19/16.ISBN: 966-636-026-8.Серія: "Праці викладачів ІДГУ"Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Навчальний посібник містить основні теми спеціального вузівського навчального курсу "Порівняльна педагогіка". В ньому розглядаються провідні проблеми порівняльної педагогіки як інструмента міжнародного співробітництва, представлено структурну своєрідність певних освітніх систем в контексті ідей створення єдиного світового освітнього простору, міститься творче осмислення зарубіжного досвіду задля конструктивного втілення загальнолюдських і національних пріорітетів у вітчизняну освіту. Оригинальними є концепція побудови посібника і розроблені завдання, націлені на закріплення теорії. Для студентів, учетелів-практиків, організаторів освіти..Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля Список(и), у яких присутня ця одиниця: Вища освіта | ПедагогікаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 37.013.74(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19030328 | |
Книги | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 37.013.74(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19010342 |
Рекомендовано до друку вченою радою Ізмаїльського державного педагогічного інституту (протокол №3 від 26.10.2000р.)
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів педагогічних спеціальностей (лист № 2/393 від 23.03.2000)
Ключові слова:
Навчальний посібник містить основні теми спеціального вузівського навчального курсу "Порівняльна педагогіка". В ньому розглядаються провідні проблеми порівняльної педагогіки як інструмента міжнародного співробітництва, представлено структурну своєрідність певних освітніх систем в контексті ідей створення єдиного світового освітнього простору, міститься творче осмислення зарубіжного досвіду задля конструктивного втілення загальнолюдських і національних пріорітетів у вітчизняну освіту. Оригинальними є концепція побудови посібника і розроблені завдання, націлені на закріплення теорії.
Для студентів, учетелів-практиків, організаторів освіти.
Немає коментарів для цієї одиниці.