Інтегровані уроки. Біологія, хімія, фізика, основи здоров’я [Текст] : 7-9-ті класи / С. Дмитренко, С. Красновська ; [упоряд. С. Дмитренко].

Основний автор-особа: Автор, Упорядник, Дмитренко, С.Альтернативний автор-особа: Автор, Красновська, С.Колективний автор (вторинний): Засновник, ВидавецьМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Шкільний світ, 2018Опис: 136 с : Бібліогр.: с. 133. - 700 пр ; 60х84/8.ISBN: 978-617-7512-16-4; 978-966-451-000-1(серія "Б-ка "Шк. світу").Серія: Бібліотека "Шкільного світу" : Хімія. Біологія. Бібліотека, № 2 (158), 2018, 978-966-451-000-1Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Знання не існують розрізнено. Вони, немов тенета павутини, переплітають між собою різні науки та предмети, створюючи єдину наукову картину світу. Тож чи можуть окремі шкільні предмети, розрізнені в часі та просторі, сформувати в учнів чіткі, реальні знання про світ речей та явищ, у якому вони живуть? Таку функцію успішно виконують інтегровані уроки. Посібник стане в пригоді вчителям фізики, біології, хімії, основ здоров’я, викла­дачам предметів природничого циклу педагогічних ЗВО та студентам природничих спеціальносте.Тематика: 1127 | 888Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.5 Середня школа 57 Бioлогiчні науки загалом 54 Хімія. Кристалографія. Мінералогія 53 Фізика 614 Охорона здоров'я та гігієна. Попередження нещасних випадків Список(и), у яких присутня ця одиниця: Медичні науки | Охорона здоров’я | Педагогіка | Природничі науки
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні посібники Навчальні посібники Читальний зал Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 373.5.016(07) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19010353

Серія заснована у 2003 році

Ключові слова:

Знання не існують розрізнено. Вони, немов тенета павутини, переплітають між собою різні науки та предмети, створюючи єдину наукову картину світу. Тож чи можуть окремі шкільні предмети, розрізнені в часі та просторі, сформувати в учнів чіткі, реальні знання про світ речей та явищ, у якому вони живуть? Таку функцію успішно виконують інтегровані уроки. Посібник стане в пригоді вчителям фізики, біології, хімії, основ здоров’я, викла­дачам предметів природничого циклу педагогічних ЗВО та студентам природничих спеціальносте

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха