Формування регіонального комплексу маркетингу інновацій у трансформаційній економіці [Текст] : монографія / Т. К.Метіль ; за ред. В. І. Захарченко ; Міністерство освіти і науки України, Ізмаїльський державний гуманітарний університет [та ін.]

Основний автор-особа: Автор, Метіль, Т. К.Вторинний автор-особа: Редактор, Захарченко, В. І.;Рецензент, Дубницький, В. І. ;Рецензент, Лайко, О. І.;Рецензент, Соколи , І. І.Колективний автор (вторинний): Організація, під егідою якої видано, Міністерство освіти і науки України;Організація, під егідою якої видано, Ізмаїльський державний гуманітарний університет;Видавець, ІрбісМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Одеса ; Ізмаїл : Ірбіс, 2017Опис: 148 с.: рис : Бібліогр.: с. 131-147. - 300 пр ; 60х84/16.ISBN: 978-617-7473-08-3.Серія: "Праці викладачів ІДГУ"Примітки про зміст: Ключові слова: інновації, маркетинг Анотація: Запропоновано теоретичні заходи і розроблено науково методичні підходи та практичні рекомендації щодо формування регіонального комплексу маркетингу інновацій у трансформаційній економіці. Обґрунтовано, що ефективний розвиток регіональних комплексів маркетингу інновацій має суттєвий вплив на результати інноваційної та зовнішньоекономічної діяльності, також на розвиток соціально-економічної сфери. Розроблено організаційне забезпечення побудови комплексу, інноваційного кластера, регіональної системи програмування управління маркетингом, що надає можливість з наукових обґрунтованих позицій здійснювати подальший інноваційний розвиток регіону. Монографія розрахована на фахівців у галузі регіональної економіки, спеціалістів з ринкових реформ, урядовців, викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів, магістрів та студентів..Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 332 Регіональна економіка. Територіальна економіка. Економіка землі. Економіка житла
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Книги Книги Абонемент. Технічна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд 332:339.138 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19010363
Книги Книги Абонемент. Технічна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд 332:339.138 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19010364

Публікується за рішенням вченої ради Одеського політехнічного університету
(протокол № 3 від 29.11.2017 р.)

Ключові слова: інновації, маркетинг

Запропоновано теоретичні заходи і розроблено науково методичні підходи та практичні рекомендації щодо формування регіонального комплексу маркетингу інновацій у трансформаційній економіці. Обґрунтовано, що ефективний розвиток регіональних комплексів маркетингу інновацій має суттєвий вплив на результати інноваційної та зовнішньоекономічної діяльності, також на розвиток соціально-економічної сфери. Розроблено організаційне забезпечення побудови комплексу, інноваційного кластера, регіональної системи програмування управління маркетингом, що надає можливість з наукових обґрунтованих позицій здійснювати подальший інноваційний розвиток регіону.
Монографія розрахована на фахівців у галузі регіональної економіки, спеціалістів з ринкових реформ, урядовців, викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів, магістрів та студентів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха