Формування регіонального комплексу маркетингу інновацій у трансформаційній економіці [Текст] : монографія / Т. К.Метіль ; за ред. В. І. Захарченко ; Міністерство освіти і науки України, Ізмаїльський державний гуманітарний університет [та ін.]
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Одеса ; Ізмаїл : Ірбіс, 2017Опис: 148 с.: рис : Бібліогр.: с. 131-147. - 300 пр ; 60х84/16.ISBN: 978-617-7473-08-3.Серія: "Праці викладачів ІДГУ"Примітки про зміст: Ключові слова: інновації, маркетинг Анотація: Запропоновано теоретичні заходи і розроблено науково методичні підходи та практичні рекомендації щодо формування регіонального комплексу маркетингу інновацій у трансформаційній економіці. Обґрунтовано, що ефективний розвиток регіональних комплексів маркетингу інновацій має суттєвий вплив на результати інноваційної та зовнішньоекономічної діяльності, також на розвиток соціально-економічної сфери. Розроблено організаційне забезпечення побудови комплексу, інноваційного кластера, регіональної системи програмування управління маркетингом, що надає можливість з наукових обґрунтованих позицій здійснювати подальший інноваційний розвиток регіону. Монографія розрахована на фахівців у галузі регіональної економіки, спеціалістів з ринкових реформ, урядовців, викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів, магістрів та студентів..Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 332 Регіональна економіка. Територіальна економіка. Економіка землі. Економіка житлаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Книги | Абонемент. Технічна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 332:339.138 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19010363 | |
Книги | Абонемент. Технічна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 332:339.138 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19010364 |
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Публікується за рішенням вченої ради Одеського політехнічного університету
(протокол № 3 від 29.11.2017 р.)
Ключові слова: інновації, маркетинг
Запропоновано теоретичні заходи і розроблено науково методичні підходи та практичні рекомендації щодо формування регіонального комплексу маркетингу інновацій у трансформаційній економіці. Обґрунтовано, що ефективний розвиток регіональних комплексів маркетингу інновацій має суттєвий вплив на результати інноваційної та зовнішньоекономічної діяльності, також на розвиток соціально-економічної сфери. Розроблено організаційне забезпечення побудови комплексу, інноваційного кластера, регіональної системи програмування управління маркетингом, що надає можливість з наукових обґрунтованих позицій здійснювати подальший інноваційний розвиток регіону.
Монографія розрахована на фахівців у галузі регіональної економіки, спеціалістів з ринкових реформ, урядовців, викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів, магістрів та студентів.
Немає коментарів для цієї одиниці.