Освітня робототехніка в позаурочній навчальній діяльності [Текст] : Stem освіта / І. В. Кіт, О. Г. Кіт

Набір: 4735, Комп'ютер у школі та сім'ї, 5434Основний автор-особа: Автор, Кіт, І. В.Альтернативний автор-особа: Автор, Кіт, О. Г.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. - № 5 (149)Опис: С. 23-26 : Бібліографія: С. 25-26Примітки про зміст: Ключові слова: STEM, проекти, інтрументи освітньої робототехніки, творчі здібності Анотація: У статті описано досвід застосування інструментів освітньої робототехніки як ефективного засобу розвіитку творчого потенціалу учнів. Використовуючи елементи освітньої робототехніки, ми можемо зробити сучасну школу конкурентоспроможною, а навчання - по-справжньому ефективним і продуктивним. Це підвищує мотивацію учнів до оволодіння новими знаннями, сприяє розвитку творчих здібностей, просторової уяви, конструктивного мислення і колективної взаємодії. Розглянуто можливість упровадження робототехніки у позаурочну навчальну діяльність шляом організації роботи гуртка робототехніки.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта | Освіта. Позакласна робота | Освіта. Позашкільна освіта Тематика: 3205 | 1182Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19010371
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 004 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19010310

Ключові слова: STEM, проекти, інтрументи освітньої робототехніки, творчі здібності

У статті описано досвід застосування інструментів освітньої робототехніки як ефективного засобу розвіитку творчого потенціалу учнів. Використовуючи елементи освітньої робототехніки, ми можемо зробити сучасну школу конкурентоспроможною, а навчання - по-справжньому ефективним і продуктивним. Це підвищує мотивацію учнів до оволодіння новими знаннями, сприяє розвитку творчих здібностей, просторової уяви, конструктивного мислення і колективної взаємодії. Розглянуто можливість упровадження робототехніки у позаурочну навчальну діяльність шляом організації роботи гуртка робототехніки

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха