Освітня робототехніка в позаурочній навчальній діяльності [Текст] : Stem освіта / І. В. Кіт, О. Г. Кіт
Набір: 4735, Комп'ютер у школі та сім'ї, 5434Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. - № 5 (149)Опис: С. 23-26 : Бібліографія: С. 25-26Примітки про зміст: Ключові слова: STEM, проекти, інтрументи освітньої робототехніки, творчі здібності Анотація: У статті описано досвід застосування інструментів освітньої робототехніки як ефективного засобу розвіитку творчого потенціалу учнів. Використовуючи елементи освітньої робототехніки, ми можемо зробити сучасну школу конкурентоспроможною, а навчання - по-справжньому ефективним і продуктивним. Це підвищує мотивацію учнів до оволодіння новими знаннями, сприяє розвитку творчих здібностей, просторової уяви, конструктивного мислення і колективної взаємодії. Розглянуто можливість упровадження робототехніки у позаурочну навчальну діяльність шляом організації роботи гуртка робототехніки.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта | Освіта. Позакласна робота | Освіта. Позашкільна освіта Тематика: 3205 | 1182Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. ДозвілляТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19010371 | |
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 004 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19010310 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: STEM, проекти, інтрументи освітньої робототехніки, творчі здібності
У статті описано досвід застосування інструментів освітньої робототехніки як ефективного засобу розвіитку творчого потенціалу учнів. Використовуючи елементи освітньої робототехніки, ми можемо зробити сучасну школу конкурентоспроможною, а навчання - по-справжньому ефективним і продуктивним. Це підвищує мотивацію учнів до оволодіння новими знаннями, сприяє розвитку творчих здібностей, просторової уяви, конструктивного мислення і колективної взаємодії. Розглянуто можливість упровадження робототехніки у позаурочну навчальну діяльність шляом організації роботи гуртка робототехніки
Немає коментарів для цієї одиниці.