Концепція інтегрованого навчання дисциплін природничо-математичного циклу [Текст] : Авторський проект / Любов Роковець
Набір: 4838, Фізика, 5545Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 1 (613). - СіченьОпис: С. 17-36 : Бібліографія: С. 36Примітки про зміст: Ключові слова: дисципліни, дидактичні завдання, напрями Анотація: Відповідно до світових стандартів освіти, розробка Державних стандартів природничо-математичної освіти в Україні базується на філософському підході до інтеграції різнорідних ознак, поглядів на людину й суспільство, гуманізації та гуманітаризації освіти. Цього вимагає й завдання формувати планетарне мислення сучасної людини, відхід від утилітарного технократизму, нехтування людиною, духовними й культурними набаннями.Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання природничих наук | Методика викладання математики Тематика: 1127Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016 Методика викладання окремих предметівТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.016 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020007 | |
Газети | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37.016:53 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19010419 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: дисципліни, дидактичні завдання, напрями
Відповідно до світових стандартів освіти, розробка Державних стандартів природничо-математичної освіти в Україні базується на філософському підході до інтеграції різнорідних ознак, поглядів на людину й суспільство, гуманізації та гуманітаризації освіти. Цього вимагає й завдання формувати планетарне мислення сучасної людини, відхід від утилітарного технократизму, нехтування людиною, духовними й культурними набаннями
Немає коментарів для цієї одиниці.