ТРВЗ-технологія: Вчимо розглядати проблеми під різними кутами зору [Текст] : Використання інтерактивних методів на уроках природознавства / Кристина Шевчук

Набір: 4732, Учитель початкової школи, 5431Основний автор-особа: Автор, Шевчук, К.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 1Опис: С. 13-17 : Бібліогр.: с. 17Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Ознайомлення учнів початкової школи з навколишнім природним і соціальним середовищем — сприятлива основа для розвитку їхньої уяви, спостережливості, вміння бачити й розв’язувати протиріччя. Оптимізувати таку діяльність можна завдяки впровадженню в освітній процес методів ТРВЗ-технології. Особливості роботи у цьому напрямі розкриває автор. ЗМІСТ І ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ТРВЗ Теорія розв’язання винахідницьких завдань започаткував Генріх Альтшуллер і його колеги в 1946 році. Згодом у спеціальних дослідженнях було розроблено методи й прийоми навчання школярів на основі ТРВЗ, а також адаптовано визначальні принципи технології для роботи з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку. МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ Мозковий штурм. Метод морфологічного аналізу. Метод фокальних об'єкиів. Метод аналогії.Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання природничих наук Тематика: 954 | 916 | 1074 | 1036 | 889 | 886 | 4586Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016 Методика викладання окремих предметів
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 37.016 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19020213
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19010307

Ключові слова:

Ознайомлення учнів початкової школи з навколишнім природним і соціальним середовищем — сприятлива основа для розвитку їхньої уяви, спостережливості, вміння бачити й розв’язувати протиріччя. Оптимізувати таку діяльність можна завдяки впровадженню в освітній процес методів ТРВЗ-технології.
Особливості роботи у цьому напрямі розкриває автор.

ЗМІСТ І ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ТРВЗ
Теорія розв’язання винахідницьких завдань започаткував Генріх Альтшуллер і його колеги в 1946 році. Згодом у спеціальних дослідженнях було розроблено методи й прийоми навчання школярів на основі ТРВЗ, а також адаптовано визначальні принципи технології для роботи з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку.

МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ
Мозковий штурм.
Метод морфологічного аналізу.
Метод фокальних об'єкиів.
Метод аналогії

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха