ТРВЗ-технологія: Вчимо розглядати проблеми під різними кутами зору [Текст] : Використання інтерактивних методів на уроках природознавства / Кристина Шевчук
Набір: 4732, Учитель початкової школи, 5431Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 1Опис: С. 13-17 : Бібліогр.: с. 17Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Ознайомлення учнів початкової школи з навколишнім природним і соціальним середовищем — сприятлива основа для розвитку їхньої уяви, спостережливості, вміння бачити й розв’язувати протиріччя. Оптимізувати таку діяльність можна завдяки впровадженню в освітній процес методів ТРВЗ-технології. Особливості роботи у цьому напрямі розкриває автор. ЗМІСТ І ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ТРВЗ Теорія розв’язання винахідницьких завдань започаткував Генріх Альтшуллер і його колеги в 1946 році. Згодом у спеціальних дослідженнях було розроблено методи й прийоми навчання школярів на основі ТРВЗ, а також адаптовано визначальні принципи технології для роботи з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку. МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ Мозковий штурм. Метод морфологічного аналізу. Метод фокальних об'єкиів. Метод аналогії.Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання природничих наук Тематика: 954 | 916 | 1074 | 1036 | 889 | 886 | 4586Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016 Методика викладання окремих предметівТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.016 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020213 | |
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19010307 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова:
Ознайомлення учнів початкової школи з навколишнім природним і соціальним середовищем — сприятлива основа для розвитку їхньої уяви, спостережливості, вміння бачити й розв’язувати протиріччя. Оптимізувати таку діяльність можна завдяки впровадженню в освітній процес методів ТРВЗ-технології.
Особливості роботи у цьому напрямі розкриває автор.
ЗМІСТ І ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ТРВЗ
Теорія розв’язання винахідницьких завдань започаткував Генріх Альтшуллер і його колеги в 1946 році. Згодом у спеціальних дослідженнях було розроблено методи й прийоми навчання школярів на основі ТРВЗ, а також адаптовано визначальні принципи технології для роботи з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку.
МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ
Мозковий штурм.
Метод морфологічного аналізу.
Метод фокальних об'єкиів.
Метод аналогії
Немає коментарів для цієї одиниці.