Моє бачення виховання дітей [Текст] / Н. Красоткіна : Роздуми на тему...
Набір: 4856, Початкова школа, 5564Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2 (596)Опис: С. 48-50Примітки про зміст: Ключові слова: народна педагогіка Анотація: Виховання – складний і багатогранний процес, в ньому задіяні емоції, почуття дитини, її погляди та життєві інтереси, прагнення пізнати світ. Результат виховання? На жаль, його ніхто не може одразу зафіксувати, бо він дуже віддалений у часі і те, про що ми нині говоримо і чого прагнемо, може проявити себе через багато років, а може й не спрацювати, чимало тут залежить від обставин і переконань… Але є багато досліджень у психології та педагогіці, які доводять правильність наших поглядів і переконань. Утвердитися їм допомагає давня українська народна педагогіка. Так, нині час передових технологій, цифрових носіїв інформації, багато є розумної техніки, чимало маємо різних досягнень в усіх галузях науки, але діти в світ приходять такі ж, як і колись – не добрі й не злі; не захищені, а такі ж безпорадні; маленькі, цікаві й допитливі. Ми їх мусимо всього навчити, оберегти, захистити, а головне – виховати добрими і мудрими людьми. Саме народна педагогіка дає відповіді на непрості питання щодо виховання дітей.Найменування теми як предметна рубрика: Виховання Тематика: 2439 | 954Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.017 Цілі та ідеали освіти і вихованняТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 373.3.017 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020222 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020016 |
Ключові слова: народна педагогіка
Виховання – складний і багатогранний процес, в ньому задіяні емоції, почуття дитини, її погляди та життєві інтереси, прагнення пізнати світ. Результат виховання? На жаль, його ніхто не може одразу зафіксувати, бо він дуже віддалений у часі і те, про що ми нині говоримо і чого прагнемо, може проявити себе через багато років, а може й не спрацювати, чимало тут залежить від обставин і переконань… Але є багато досліджень у психології та педагогіці, які доводять правильність наших поглядів і переконань. Утвердитися їм допомагає давня українська народна педагогіка. Так, нині час передових технологій, цифрових носіїв інформації, багато є розумної техніки, чимало маємо різних досягнень в усіх галузях науки, але діти в світ приходять такі ж, як і колись – не добрі й не злі; не захищені, а такі ж безпорадні; маленькі, цікаві й допитливі. Ми їх мусимо всього навчити, оберегти, захистити, а головне – виховати добрими і мудрими людьми. Саме народна педагогіка дає відповіді на непрості питання щодо виховання дітей
Немає коментарів для цієї одиниці.