Складна телефонна розмова: як вести та завершити [Текст] / Тетяна Гурковська

Набір: 4211, Практика управління закладом освіти , 4893Основний автор-особа: Автор, Гурковська, Т.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 02. - лютийОпис: С. 54-56Примітки про зміст: Ключові слова: інфокомунікації, контроль керівника закладу | управління закладом освіти | сімейна педагогіка Анотація: Керівник інформує батьків. громадськість про роботу закладу освіти і по телефону. Співрозмовники не завжди ввічливі. В статті дано як вести розмову та завершити її, якщо співразмовник надокучливий, роздратований або нетерплячий.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта | Освіта. Школознавство Тематика: 4022 | 1083Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19020347
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18120229

Ключові слова: інфокомунікації, контроль керівника закладу | управління закладом освіти | сімейна педагогіка

Керівник інформує батьків. громадськість про роботу закладу освіти і по телефону. Співрозмовники не завжди ввічливі. В статті дано як вести розмову та завершити її, якщо співразмовник надокучливий, роздратований або нетерплячий

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха