Педагогічний роман про Івана Франка [Текст] / В. Микитюк
Набір: 5038, Дивослово, 5758Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2 (743)Опис: С. 60-64 : Бібліогр.: с. 64Примітки про зміст: Ключові слова: педагогіка, "Борис Граб" Анотація: Чільною рисою визначного педагога є прагнення лідерства, жадання першості в навчанні, літературних і наукових спробах, незалежність та оригінальність мислення, критицизм щодо актуального стану суспільства, відвага і здатність іти непротореними шляхами. В особистості І. Франка ці риси були домінантними з раннього дитинства. Свій найвідоміший художньо-педагогічний текст «Борис Граб», що постав унаслідок фрагментації незавершеного і неопублікованого роману виховання «Не спитавши броду», письменник назвав нарисом, але про певну «нарисоподібність» можемо говорити умовно. Для цього жанру визначальною є художньо-публіцистична міметична нарація на документальній основі з поглибленою емпіричною достовірністю, а основою тексту мають бути дійсні факти, конкретні події та люди.Ім’я особи як предметна рубрика: 325Найменування теми як предметна рубрика: Літературознавство | Освіта | Літературознавство. Українська література Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 82 Література. Літературознавство | 37 Освіта. Виховання. Навчання. ДозвілляТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 82 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020352 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 81/82 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020200 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: педагогіка, "Борис Граб"
Чільною рисою визначного педагога є прагнення лідерства, жадання першості в навчанні, літературних і наукових спробах, незалежність та оригінальність мислення, критицизм щодо актуального стану суспільства, відвага і здатність іти непротореними шляхами. В особистості І. Франка ці риси були домінантними з раннього дитинства. Свій найвідоміший художньо-педагогічний текст «Борис Граб», що постав унаслідок фрагментації незавершеного і неопублікованого роману виховання «Не спитавши броду», письменник назвав нарисом, але про певну «нарисоподібність» можемо говорити умовно. Для цього жанру визначальною є художньо-публіцистична міметична нарація на документальній основі з поглибленою емпіричною достовірністю, а основою тексту мають бути дійсні факти, конкретні події та люди
Немає коментарів для цієї одиниці.