Теорія і методологія інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього закладу [Текст] : монографія / О. Є. Гуменюк

Основний автор-особа: Автор, Гуменюк, О. Є.Вторинний автор-особа: Рецензент, Боришевський, М. Й.;Рецензент, Максименко, Ю. Б.;Рецензент, Самойлов, О. Є.Колективний автор (вторинний): Видавець, Підручники і посібникиМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Ялта ; Тернопіль : Підручники і посібники, 2008Опис: 340 с : Бібліогр.: с. 310-337. - 500 пр ; 60х84/16.ISBN: 978-966-07-1367-3.Примітки про зміст: Ключові слова: інновації в навчанні, психологічний клімат, психологія особистості Анотація: У монграфії вперше обгрунтовується інноваційно-психологічний клімат експерементальної системи модульно-розвивального навчання, которий забезпечує психодуховне наповнення як межсуб'єктних стосунків, так і внутришньоособистісних процесів, станів, механізмів. Уперше запропонована методологічна план-карта цього клімату, що розчленовує об'єкт дослідження на низку предметів, а также адекватні їм моделі-конфігуратори, які синтезують різні знання про цей об'єкт. Для науковців, освітян, психологів, соціологів, управлінців, аспірантів, студентів..Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія | 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля Список(и), у яких присутня ця одиниця: Педагогіка | Психологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Наукові видання Наукові видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.923:37.015.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19020373
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
159.922.7(076) Мовленнєвий і психічний розвиток дітей раннього віку. Практична психологія : [практ. посіб.] 159.922.7:130.121 Криза 13 років: феноменологія, проблеми : монографія 159.922.7:373.2(075.8) Психодіагностичний інструментарій в умовах дошкільного закладу : навч. посіб. 159.923:37.015.3 Теорія і методологія інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього закладу 159.928:001.89](075.8) Типологія та методи виявлення інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідницької діяльності 159.928:001.89](075.8) Типологія та методи виявлення інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідницької діяльності 159.928:001.89](075.8) Типологія та методи виявлення інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідницької діяльності

Рекомендовано до видання вченою радою РВНЗ "Кримський гуманітарний університет"
(протокол № 11 від 27 червня 2008 року)

Ключові слова: інновації в навчанні, психологічний клімат, психологія особистості

У монграфії вперше обгрунтовується інноваційно-психологічний клімат експерементальної системи модульно-розвивального навчання, которий забезпечує психодуховне наповнення як межсуб'єктних стосунків, так і внутришньоособистісних процесів, станів, механізмів. Уперше запропонована методологічна план-карта цього клімату, що розчленовує об'єкт дослідження на низку предметів, а также адекватні їм моделі-конфігуратори, які синтезують різні знання про цей об'єкт.
Для науковців, освітян, психологів, соціологів, управлінців, аспірантів, студентів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха