Аспекти інклюзивного сучасного закладу освіти [Текст] = О. М. Осадча

Набір: 4673, Управління школою, 5374Основний автор-особа: Автор, Осадча, О. М.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 1-3 (589-591)Опис: С. 55-58 : Бібліогр.: с. 58Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Мета статті: проаналізувати основні бар’єри та перспективи на шляху до впровадження інклюзивної освіти в Україні; провести моніторингове дослідження серед населення з метою визначення обізнаності людей щодо ідеї та сутності інклюзивної освіти. В Україні реалізацію інклюзивного підходу до навчання дітей із особливостями психофізичного розвитку розглядають вчені в контексті перспектив і можливостей подальшого розвитку системи спеціальної освіти. Для України інклюзивна освіта — педагогічна інновація, що перебуває на стадії впровадження, а тому в підґрунті інклюзивної освіти перебуває ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей, забезпечує рівне ставлення до всіх людей, але створює особливі умови для дітей, що мають особливі освітні потреби.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта | Освіта Тематика: 4022 | 1074Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19020439
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19010251

Ключові слова:

Мета статті: проаналізувати основні бар’єри та перспективи на шляху до впровадження інклюзивної освіти в Україні; провести моніторингове дослідження серед населення з метою визначення обізнаності людей щодо ідеї та сутності інклюзивної освіти.

В Україні реалізацію інклюзивного підходу до навчання дітей із особливостями психофізичного розвитку розглядають вчені в контексті перспектив і можливостей подальшого розвитку системи спеціальної освіти.

Для України інклюзивна освіта — педагогічна інновація, що перебуває на стадії впровадження, а тому в підґрунті інклюзивної освіти перебуває ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей, забезпечує рівне ставлення до всіх людей, але створює особливі умови для дітей, що мають особливі освітні потреби

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха