Аспекти інклюзивного сучасного закладу освіти [Текст] = О. М. Осадча
Набір: 4673, Управління школою, 5374Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 1-3 (589-591)Опис: С. 55-58 : Бібліогр.: с. 58Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Мета статті: проаналізувати основні бар’єри та перспективи на шляху до впровадження інклюзивної освіти в Україні; провести моніторингове дослідження серед населення з метою визначення обізнаності людей щодо ідеї та сутності інклюзивної освіти. В Україні реалізацію інклюзивного підходу до навчання дітей із особливостями психофізичного розвитку розглядають вчені в контексті перспектив і можливостей подальшого розвитку системи спеціальної освіти. Для України інклюзивна освіта — педагогічна інновація, що перебуває на стадії впровадження, а тому в підґрунті інклюзивної освіти перебуває ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей, забезпечує рівне ставлення до всіх людей, але створює особливі умови для дітей, що мають особливі освітні потреби.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта | Освіта Тематика: 4022 | 1074Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020439 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19010251 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова:
Мета статті: проаналізувати основні бар’єри та перспективи на шляху до впровадження інклюзивної освіти в Україні; провести моніторингове дослідження серед населення з метою визначення обізнаності людей щодо ідеї та сутності інклюзивної освіти.
В Україні реалізацію інклюзивного підходу до навчання дітей із особливостями психофізичного розвитку розглядають вчені в контексті перспектив і можливостей подальшого розвитку системи спеціальної освіти.
Для України інклюзивна освіта — педагогічна інновація, що перебуває на стадії впровадження, а тому в підґрунті інклюзивної освіти перебуває ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей, забезпечує рівне ставлення до всіх людей, але створює особливі умови для дітей, що мають особливі освітні потреби
Немає коментарів для цієї одиниці.