Від вдумливого опрацювання художнього твору до критичного освоєння медіа-середовища : Формування медіа-грамотності на уроках літературного читання / В. Науменко

Набір: 4467, Учитель початкової школи, 5162Основний автор-особа: Автор, Науменко, В.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. - № 4Опис: С. 7-9Примітки про зміст: літературне читання Анотація: Необхідність уведення змістової лінії “Досліджуємо медіа” в типову програму. Розвиток у дітей уміння осмислено взаємодіяти з медіа-середовищем на прикладі роботи над художніми творами: Наталя Забіла “Дива казкового лісу”, Ольга Бусенко “Про паперового янгола”.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта Тематика: початкова школа | медіаосвіта Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школа
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19020462
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19010053

літературне читання

Необхідність уведення змістової лінії “Досліджуємо медіа” в типову програму. Розвиток у дітей уміння осмислено взаємодіяти з медіа-середовищем на прикладі роботи над художніми творами: Наталя Забіла “Дива казкового лісу”, Ольга Бусенко “Про паперового янгола”

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха