Від вдумливого опрацювання художнього твору до критичного освоєння медіа-середовища : Формування медіа-грамотності на уроках літературного читання / В. Науменко
Набір: 4467, Учитель початкової школи, 5162Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. - № 4Опис: С. 7-9Примітки про зміст: літературне читання Анотація: Необхідність уведення змістової лінії “Досліджуємо медіа” в типову програму. Розвиток у дітей уміння осмислено взаємодіяти з медіа-середовищем на прикладі роботи над художніми творами: Наталя Забіла “Дива казкового лісу”, Ольга Бусенко “Про паперового янгола”.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта Тематика: початкова школа | медіаосвіта Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020462 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19010053 |
літературне читання
Необхідність уведення змістової лінії “Досліджуємо медіа” в типову програму. Розвиток у дітей уміння осмислено взаємодіяти з медіа-середовищем на прикладі роботи над художніми творами: Наталя Забіла “Дива казкового лісу”, Ольга Бусенко “Про паперового янгола”
Немає коментарів для цієї одиниці.