Теорія і практика формування методичної компетенції вчителя іноземної мови в початкових класах [Текст] : навч. посіб. / О. Б. Бігич

Основний автор-особа: Автор, Бігич, О. Б.Вторинний автор-особа: Рецензент, Євтух, М. Б.;Рецензент, Пахомова, Т. О.;Рецензент, Черновотий , Л. М.Колективний автор (вторинний): Видавець, ЛенвітМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Ленвіт, 2006Опис: 200 с : Бібліогр.: с. 193-195. (в опр.) ; 60х84/16.ISBN: 966-8995-10-4.Примітки про зміст: Ключові слова: початкова школа, англійська мова Анотація: У посібнику викладено теоретичні питання методичної освіти майбутніх учителів та представлено результати наукового дослідження методичної освіти в трьох аспектах: як системи, процесу та результату. Підручник також містить навчально-методичні розробки модулів з формування у майбутніх учителів початкової школи методичної компетенції навчання молодших школярів аспектів та видів мовленнєвої діяльності. Адресується студентам, викладачам методики, вчителям англійської мови початкової школи , молодим науковцям..Тематика: 1187 | 5039Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 378 Вища освіта. Вища школа. Підготовка наукових кадрів 811.111 Англійська мова Список(и), у яких присутня ця одиниця: Вища освіта | Англійська мова | Педагогіка
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 378.147:811.111](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19020469

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України.

Затверджено до друку вченою радою Київського національного лінгвістичного університету
(протокол № 8 від 27 березня 2006 року)

Ключові слова: початкова школа, англійська мова,

У посібнику викладено теоретичні питання методичної освіти майбутніх учителів та представлено результати наукового дослідження методичної освіти в трьох аспектах: як системи, процесу та результату. Підручник також містить навчально-методичні розробки модулів з формування у майбутніх учителів початкової школи методичної компетенції навчання молодших школярів аспектів та видів мовленнєвої діяльності.
Адресується студентам, викладачам методики, вчителям англійської мови початкової школи , молодим науковцям.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха