Автоматизація звука [п] [Текст] : Розвивальне заняття для учнів молодшої школи / Олена Шуригіна
Набір: 5062, Дефектолог, 5782Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 1 (145). - СіченьОпис: С. 26-31Примітки про зміст: Ключові слова: фонетика мовленнєві комунікації, мовлення, розвивальне навчання, труднощі у вимові деяких зауків Анотація: Часто на практиці логопеди та корекційні педагоги, а іноді й педагоги закладів загальної середньої освіти, стикаються з випадками, коли дитина відчуває труднощв у вимові деяких звуків. Найчастіше проблеми виникають із шиплячими чи дрижачими звуками. Але не є винятком і звук [п], особливо під час вивчення віршів або читання вголос. Творення людиною будь-якого звука відбувається за умови певного положення язика, губ, нижньої щелепи, гортані тощо, тобто поєднанням артикуляції та вимови. Вимова голосних і приголосних рідко з'являються самі собою, вони потребують цілеспрямованої методичної роботи, у процесі якої правильні рухи мовленнєвого апарату відпрацьовують до автоматизму. Як це робити і йдеться в статті.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Спеціальна освіта. Логопедія Тематика: розвиток мовлення Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020473 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020223 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: фонетика мовленнєві комунікації, мовлення, розвивальне навчання, труднощі у вимові деяких зауків
Часто на практиці логопеди та корекційні педагоги, а іноді й педагоги закладів загальної середньої освіти, стикаються з випадками, коли дитина відчуває труднощв у вимові деяких звуків. Найчастіше проблеми виникають із шиплячими чи дрижачими звуками. Але не є винятком і звук [п], особливо під час вивчення віршів або читання вголос. Творення людиною будь-якого звука відбувається за умови певного положення язика, губ, нижньої щелепи, гортані тощо, тобто поєднанням артикуляції та вимови. Вимова голосних і приголосних рідко з'являються самі собою, вони потребують цілеспрямованої методичної роботи, у процесі якої правильні рухи мовленнєвого апарату відпрацьовують до автоматизму. Як це робити і йдеться в статті
Немає коментарів для цієї одиниці.