"Прогресивні" педагогічні ідеї, або Чому наші діти досі не вундеркінди? / Дмитро Ларін
Набір: 5062, Дефектолог, 5782Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2 (146). - ЛютийОпис: С. 4-5Примітки про зміст: Ключові слова: активізація пізнавальної діяльності, розвивальне навчання, розвиток психології, електронні освітні ресурси Найменування теми як предметна рубрика: Дитяча психологія Тематика: гра Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія | 37 Освіта. Виховання. Навчання. ДозвілляТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020476 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020223 |
Батьки завжди бажають своїм дітям найкращого. Прагнення виховати покоління розумних, здорових та творчих дітей іноді штовхає на псевдорозумні кроки. Потрапляючи на гачок шкурно-практичної літератури про ранній розвиток, батьки витрачають гроши на десятки розвивальних ігор, інтерес до яких діти втрачають уже за півгодини, завантажують електронні застосунки для розвитку розумових здібностей, годують "розумними" вітамінами й чекають на диво-результат. Не можна стверджувати, що жоден із запропонованих методів не працює, але пропонуємо критично проаналізувати найпоширеніші "прогресивні" ідеї щдо розвитку розумових здібностей нового покоління
Ключові слова: активізація пізнавальної діяльності, розвивальне навчання, розвиток психології, електронні освітні ресурси,
Немає коментарів для цієї одиниці.