"Прогресивні" педагогічні ідеї, або Чому наші діти досі не вундеркінди? / Дмитро Ларін
Набір: 5062, Дефектолог, 5782Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2 (146). - ЛютийОпис: С. 4-5Примітки про зміст: Ключові слова: активізація пізнавальної діяльності, розвивальне навчання, розвиток психології, електронні освітні ресурси Найменування теми як предметна рубрика: Дитяча психологія Тематика: гра Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія | 37 Освіта. Виховання. Навчання. ДозвілляТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020476 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020223 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Батьки завжди бажають своїм дітям найкращого. Прагнення виховати покоління розумних, здорових та творчих дітей іноді штовхає на псевдорозумні кроки. Потрапляючи на гачок шкурно-практичної літератури про ранній розвиток, батьки витрачають гроши на десятки розвивальних ігор, інтерес до яких діти втрачають уже за півгодини, завантажують електронні застосунки для розвитку розумових здібностей, годують "розумними" вітамінами й чекають на диво-результат. Не можна стверджувати, що жоден із запропонованих методів не працює, але пропонуємо критично проаналізувати найпоширеніші "прогресивні" ідеї щдо розвитку розумових здібностей нового покоління
Ключові слова: активізація пізнавальної діяльності, розвивальне навчання, розвиток психології, електронні освітні ресурси,
Немає коментарів для цієї одиниці.