Мовлення й мислення / Тетяна Абрамова : Підгрунтя розвитку людини, зумовлене роботою мозку
Набір: 5062, Дефектолог, 5782Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2 (146). - ЛютийОпис: С. 11-1-17 : Бібліографія: С. 17Примітки про зміст: Ключові слова: розвивальне навчання, розвиток психології Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія Тематика: розвиток мовлення Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020478 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020223 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Питання: чому навчати, як і коли? Як забезпечити освітній процес у школі, який би сприяв найкращому розвитку мовлення та мислення? Великий інтерес становлять роботи психологів, психіаторів, філософів із цієї проблематики. Роботи вчених і практики дають великий поштовх до нових продуктивних роздумів і пошуку ефективних методів навчання
Ключові слова: розвивальне навчання, розвиток психології
Немає коментарів для цієї одиниці.