Головні слова в реченні / Олена Бузиновська : Українська мова в 6-му класі
Набір: 5062, Дефектолог, 5782Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2 (146). - ЛютийОпис: С. 22-25 : Бібліографія: С. 23Примітки про зміст: Ключові слова: розвивальне навчання Анотація: Відповідно до міжнародного класифікатора МКХ-то помірна розумова відсталість характеризується конкретністю, непослідовністю, нерухомістю мислення. Діти з помірною розумовою відсталістю важко опановують навички мовлення, хоча розуміють прості інструкції й можуть навчитися мануальним знакам, що дає змогу деякою мірою компенсувати недостатність їхньої мови. Характерною є також бідність словникового запасу, порушення побудови складних фраз. Саме тому уроки української мови заслуговують на особливу увагу серед педагогів дефектологічного напряму.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: особливі освітні потреби Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020480 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020223 |
Відповідно до міжнародного класифікатора МКХ-то помірна розумова відсталість характеризується конкретністю, непослідовністю, нерухомістю мислення. Діти з помірною розумовою відсталістю важко опановують навички мовлення, хоча розуміють прості інструкції й можуть навчитися мануальним знакам, що дає змогу деякою мірою компенсувати недостатність їхньої мови. Характерною є також бідність словникового запасу, порушення побудови складних фраз. Саме тому уроки української мови заслуговують на особливу увагу серед педагогів дефектологічного напряму
Ключові слова: розвивальне навчання
Відповідно до міжнародного класифікатора МКХ-то помірна розумова відсталість характеризується конкретністю, непослідовністю, нерухомістю мислення. Діти з помірною розумовою відсталістю важко опановують навички мовлення, хоча розуміють прості інструкції й можуть навчитися мануальним знакам, що дає змогу деякою мірою компенсувати недостатність їхньої мови. Характерною є також бідність словникового запасу, порушення побудови складних фраз. Саме тому уроки української мови заслуговують на особливу увагу серед педагогів дефектологічного напряму
Немає коментарів для цієї одиниці.