Головні слова в реченні / Олена Бузиновська : Українська мова в 6-му класі

Набір: 5062, Дефектолог, 5782Основний автор-особа: Автор, Бузиновська, О.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2 (146). - ЛютийОпис: С. 22-25 : Бібліографія: С. 23Примітки про зміст: Ключові слова: розвивальне навчання Анотація: Відповідно до міжнародного класифікатора МКХ-то помірна розумова відсталість характеризується конкретністю, непослідовністю, нерухомістю мислення. Діти з помірною розумовою відсталістю важко опановують навички мовлення, хоча розуміють прості інструкції й можуть навчитися мануальним знакам, що дає змогу деякою мірою компенсувати недостатність їхньої мови. Характерною є також бідність словникового запасу, порушення побудови складних фраз. Саме тому уроки української мови заслуговують на особливу увагу серед педагогів дефектологічного напряму.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: особливі освітні потреби Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19020480
Підписка Підписка Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19020223

Відповідно до міжнародного класифікатора МКХ-то помірна розумова відсталість характеризується конкретністю, непослідовністю, нерухомістю мислення. Діти з помірною розумовою відсталістю важко опановують навички мовлення, хоча розуміють прості інструкції й можуть навчитися мануальним знакам, що дає змогу деякою мірою компенсувати недостатність їхньої мови. Характерною є також бідність словникового запасу, порушення побудови складних фраз. Саме тому уроки української мови заслуговують на особливу увагу серед педагогів дефектологічного напряму

Ключові слова: розвивальне навчання

Відповідно до міжнародного класифікатора МКХ-то помірна розумова відсталість характеризується конкретністю, непослідовністю, нерухомістю мислення. Діти з помірною розумовою відсталістю важко опановують навички мовлення, хоча розуміють прості інструкції й можуть навчитися мануальним знакам, що дає змогу деякою мірою компенсувати недостатність їхньої мови. Характерною є також бідність словникового запасу, порушення побудови складних фраз. Саме тому уроки української мови заслуговують на особливу увагу серед педагогів дефектологічного напряму

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха