Диференціація звуків / Тамарі Янкевич, Ольга Яковенко : Дидактичний матеріал для роботи з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку з ООП
Набір: 5062, Дефектолог, 5782Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2 (146). - ЛютийОпис: С. 26-34 : ,Примітки про зміст: Ключові слова: мовлення, розвивальне навчання Анотація: В статті пропонується логопедам та дефектологам наочний матеріал, разноманітні комплексні завдання, ігри для диференціації в мовленні звуків [с] - [з], закріплення їх вимови на різних рівнях мовлення. У завданнях також використано елементи логосенсорики: звуки пов'язують із певним кольором, закріплюють поняття "високий-низький" тощо. Запропоновані завдання розвивають не тільки мовлення, фонематичний слух, а й мислення, сприймання, зокрема часу, уяву, графомоторні навички, тобто мають комплексний характер.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Спеціальна освіта. Логопедія Тематика: гра | корекційна педагогіка | вади мовлення Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020490 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020223 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: мовлення, розвивальне навчання
В статті пропонується логопедам та дефектологам наочний матеріал, разноманітні комплексні завдання, ігри для диференціації в мовленні звуків [с] - [з], закріплення їх вимови на різних рівнях мовлення. У завданнях також використано елементи логосенсорики: звуки пов'язують із певним кольором, закріплюють поняття "високий-низький" тощо. Запропоновані завдання розвивають не тільки мовлення, фонематичний слух, а й мислення, сприймання, зокрема часу, уяву, графомоторні навички, тобто мають комплексний характер
Немає коментарів для цієї одиниці.