Стратегія підприємства [Текст] : навч. посіб. / П. Г. Клівець

Основний автор-особа: Автор, Клівець, П. Г.Вторинний автор-особа: Рецензент, Ковальчук, К. Ф. ;Рецензент, Сазонець, І. Л.;Рецензент, Щетинін, А. І.Колективний автор (вторинний): Видавець, АкадемвидавМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Академвидав, 2007Опис: 320 с : Бібліогр.: с. 318-319. - б. т. (в опр.) ; 84х108/32.ISBN: 978-966-8226-42-7.Серія: "Альма-матер"Примітки про зміст: Ключові слова: підприємства, стратегія розвитку, стратегічне управління Анотація: У навчальному посібнику розкрито сутність, основні концепції, етапи розвитку, особливості різних видів стратегій підприємства і їх роль у забезпеченні його конкурентоспроможності, досягненні економічного успіху. Значну увагу приділено висвітленню різноманітних аспектів стратегічного контексту і стратегічного потенціалу, основних методів аналізу конкурентного середовища підприємства, обґрунтуванню, розроб-ленню, декомпонуванню корпоративних і ділових стратегій, оцінюванню стратегічних альтернатив та вибору найефективнішої із них у різних ситуаціях економічної практики. Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів..Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 65 Організація та управління підприємствами зв’язку, транспорту, торгівлі, поліграфії. Бухгалтерська справа, рахівництво. Паблік рилейшнз. Зв’язок з громадськістю Список(и), у яких присутня ця одиниця: Економіка | Паблік рилейшнз
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Технічна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 658(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19020538

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів.

Ключові слова: підприємства, стратегія розвитку, стратегічне управління

У навчальному посібнику розкрито сутність, основні концепції, етапи розвитку, особливості різних видів стратегій підприємства і їх роль у забезпеченні його конкурентоспроможності, досягненні економічного успіху. Значну увагу приділено висвітленню різноманітних аспектів стратегічного контексту і стратегічного потенціалу, основних методів аналізу конкурентного середовища підприємства, обґрунтуванню, розроб-ленню, декомпонуванню корпоративних і ділових стратегій, оцінюванню стратегічних альтернатив та вибору найефективнішої із них у різних ситуаціях економічної практики.
Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха