"Лайкати" та "дружити" [Текст] : Про етикет педагога в соцмережах / Наталія Коваль
Набір: 5341, Соціальний педагог, 6073Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2 (146). - ЛютийОпис: С. 38-49 : Бібліографія: С. 49Примітки про зміст: Ключові слова: кіберпростір, алгоритми діяльності Анотація: З розвитком соціальних мереж їх використання вчителями й учнями збільшується, тому зростає роль і значення формувати ІКТ-компетентності у вчителів, які потім мають формувати й оцінювати ці компетентності в учнів. У Конституції Нової української школи зазначено, що інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене та критичне застосування ІКТ на роботі та в приватному спілкуванні. А це інформаційна та медіаграмотість, основи програмування, алгоритмічне мислення, робота з базами даних, навички безпеки в інтернаті та кібербезпека й один із головних критеріїв - дотримання естетичних норм роботи з інформацією.Найменування теми як предметна рубрика: Соціальна робота. Соціальна педагогіка | Освіта. Нова українська школа Тематика: 1370 | 1009 | 1010 | 1011 | 920 | 4250Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.013.42 Соціальна педагогіка | 004.738 Інтернет (всесвітня павутиння)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.013.42 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19030033 | |
Газети | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37.013.42 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020507 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: кіберпростір, алгоритми діяльності
З розвитком соціальних мереж їх використання вчителями й учнями збільшується, тому зростає роль і значення формувати ІКТ-компетентності у вчителів, які потім мають формувати й оцінювати ці компетентності в учнів. У Конституції Нової української школи зазначено, що інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене та критичне застосування ІКТ на роботі та в приватному спілкуванні. А це інформаційна та медіаграмотість, основи програмування, алгоритмічне мислення, робота з базами даних, навички безпеки в інтернаті та кібербезпека й один із головних критеріїв - дотримання естетичних норм роботи з інформацією
Немає коментарів для цієї одиниці.