Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи [Текст] : Тренінг / І. В. Оніщенко
Набір: 4476, Початкове навчання та виховання, 5174Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. - № 22-24 (530-532)Опис: С. 28-32Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Мета: сприяти засвоєнню учасниками тренінгу навичок партнерських взаємин; оновити інструментарій сучасного педагога з метою якісної реалізації завдань Концепції Нової української школи.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Нова українська школа | Освіта Тематика: 1265 | 955 | 954Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19030040 | |
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 373.3.016 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19010065 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова:
Мета: сприяти засвоєнню учасниками тренінгу навичок партнерських взаємин; оновити інструментарій сучасного педагога з метою якісної реалізації завдань Концепції Нової української школи
Немає коментарів для цієї одиниці.