Гаджет на занятті - допомога чи завада? [Текст] : з досвіду використання завдань з QR-кодами на уроках літератури / І. Хлонь
Набір: 5457, Всесвітня література в школах України, 6204Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. — № 1-2 (451-452)Опис: С. 10-12 : Бібліогр.: с. 12Примітки про зміст: Ключові слова: QR-код, романтизм в літературі Анотація: Романтизм у Німеччині. Ернст Теодор Амадей Гофман. Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер. Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецкого шляху. Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана.Ім’я особи як предметна рубрика: 1016Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання всесвітньої літератури Тематика: 892 | 1017 | 1018 | 910 | 1009 | 1036 | 889 | 1021Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016:82 Методика викладання. ЛітератураТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37.016:82 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19030038 | |
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Доступно | PER19030049 |
Ключові слова: QR-код, романтизм в літературі
Романтизм у Німеччині. Ернст Теодор Амадей Гофман. Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер. Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецкого шляху. Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана
Немає коментарів для цієї одиниці.