Гендерно чутливе читання дитячих казок : Формування уявлень про стать і гендер засобами літературних творів / Роксолана Жаркова

Набір: 5283, Учитель початкової школи, 6015Основний автор-особа: Автор, Жаркова, Р.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2Опис: С. 6-9Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Як грамотно пояснити дітям питання гендеру, гендерних взаємин? Як навчити їх приймати і комфортно проживати свою інакшість? Дитяча література як засіб вирішення цих питань: приклади аналізу творів в контексті гендерного питання. Останнім часом в інформаційному просторі України нового осмислення набули питання гендеру, гендерних взаємин, гендерної політики, сексизму*. І система освіти, яка посідає визначальне місце у формування гендерної культури дітей, реагує на нові запити суспільства. Педагог має своєчасно й грамотно, без додавання дискримінаційних маркерів пояснити учням сутність суспільних ролей осіб різних статей, навчити усвідомлювати і проживати свою гендерну ідентичність. Ефективним засобом у цій непростій справі є дитяча література. Розкриємо її можливості в гендерному вихованні молодших школярів. Гендер (від англ. gender рід) — соціокультурна, символічна конструкція статі, що покликана визначати конкретний асоціативний зв’язок, забезпечувати повноцінну комунікацію та підтримувати соціальний порядок.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта Тематика: 954 | 1029Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19030058
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19020451

Ключові слова:

Як грамотно пояснити дітям питання гендеру, гендерних взаємин? Як навчити їх приймати і комфортно проживати свою інакшість? Дитяча література як засіб вирішення цих питань: приклади аналізу творів в контексті гендерного питання.

Останнім часом в інформаційному просторі України нового осмислення
набули питання гендеру, гендерних взаємин, гендерної політики, сексизму*.
І система освіти, яка посідає визначальне місце у формування гендерної культури дітей, реагує на нові запити суспільства. Педагог має своєчасно й грамотно, без додавання дискримінаційних маркерів пояснити учням сутність суспільних ролей осіб різних статей, навчити усвідомлювати і проживати свою гендерну ідентичність.
Ефективним засобом у цій непростій справі є дитяча література. Розкриємо її можливості в гендерному вихованні молодших школярів.

Гендер (від англ. gender рід) — соціокультурна, символічна конструкція статі, що покликана
визначати конкретний асоціативний зв’язок, забезпечувати повноцінну комунікацію та підтримувати соціальний порядок

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха