Гендерно чутливе читання дитячих казок : Формування уявлень про стать і гендер засобами літературних творів / Роксолана Жаркова
Набір: 5283, Учитель початкової школи, 6015Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2Опис: С. 6-9Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Як грамотно пояснити дітям питання гендеру, гендерних взаємин? Як навчити їх приймати і комфортно проживати свою інакшість? Дитяча література як засіб вирішення цих питань: приклади аналізу творів в контексті гендерного питання. Останнім часом в інформаційному просторі України нового осмислення набули питання гендеру, гендерних взаємин, гендерної політики, сексизму*. І система освіти, яка посідає визначальне місце у формування гендерної культури дітей, реагує на нові запити суспільства. Педагог має своєчасно й грамотно, без додавання дискримінаційних маркерів пояснити учням сутність суспільних ролей осіб різних статей, навчити усвідомлювати і проживати свою гендерну ідентичність. Ефективним засобом у цій непростій справі є дитяча література. Розкриємо її можливості в гендерному вихованні молодших школярів. Гендер (від англ. gender рід) — соціокультурна, символічна конструкція статі, що покликана визначати конкретний асоціативний зв’язок, забезпечувати повноцінну комунікацію та підтримувати соціальний порядок.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта Тематика: 954 | 1029Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. ДозвілляТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19030058 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020451 |
Ключові слова:
Як грамотно пояснити дітям питання гендеру, гендерних взаємин? Як навчити їх приймати і комфортно проживати свою інакшість? Дитяча література як засіб вирішення цих питань: приклади аналізу творів в контексті гендерного питання.
Останнім часом в інформаційному просторі України нового осмислення
набули питання гендеру, гендерних взаємин, гендерної політики, сексизму*.
І система освіти, яка посідає визначальне місце у формування гендерної культури дітей, реагує на нові запити суспільства. Педагог має своєчасно й грамотно, без додавання дискримінаційних маркерів пояснити учням сутність суспільних ролей осіб різних статей, навчити усвідомлювати і проживати свою гендерну ідентичність.
Ефективним засобом у цій непростій справі є дитяча література. Розкриємо її можливості в гендерному вихованні молодших школярів.
Гендер (від англ. gender рід) — соціокультурна, символічна конструкція статі, що покликана
визначати конкретний асоціативний зв’язок, забезпечувати повноцінну комунікацію та підтримувати соціальний порядок
Немає коментарів для цієї одиниці.