Інклюзія: з практики провінційної школи [Текст] : Організація навчання дітей з вадами розумового розвитку / Сергій Запісов, Любов Сидор
Набір: 5283, Учитель початкової школи, 6015Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2Опис: С. 22-24Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Нині у засобах масової інформації та педагогічних колах досить жваво обговорюють питання інклюзивної освіти. Багато шкіл з нового навчального року розпочали діяльність у цьому напрямі. Однак труднощі, з якими стикаються педагоги в роботі, породжують багато запитань. Тому важливо звертатися й дослухатися до колег, які вже напрацювали певний досвід взаємодії з учнями, що мають особливі освітні потреби. Педагоги Стрия понад п’ятнадцять років навчають і виховують дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Досвідом такої діяльності вони діляться з читачами журналу.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1041 | 1374 | 1036 | 1067Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19030062 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020451 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова:
Нині у засобах масової інформації та педагогічних
колах досить жваво обговорюють питання інклюзивної
освіти. Багато шкіл з нового навчального року розпочали діяльність у цьому напрямі. Однак труднощі, з якими стикаються педагоги в роботі, породжують багато запитань. Тому важливо звертатися й дослухатися до колег, які вже напрацювали певний досвід взаємодії з учнями, що мають
особливі освітні потреби.
Педагоги Стрия понад п’ятнадцять років навчають і виховують дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Досвідом такої діяльності вони діляться з читачами журналу
Немає коментарів для цієї одиниці.