Інклюзія: з практики провінційної школи [Текст] : Організація навчання дітей з вадами розумового розвитку / Сергій Запісов, Любов Сидор

Набір: 5283, Учитель початкової школи, 6015Основний автор-особа: Автор, Запісов, С.Альтернативний автор-особа: Автор, Сидор, Л.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2Опис: С. 22-24Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Нині у засобах масової інформації та педагогічних колах досить жваво обговорюють питання інклюзивної освіти. Багато шкіл з нового навчального року розпочали діяльність у цьому напрямі. Однак труднощі, з якими стикаються педагоги в роботі, породжують багато запитань. Тому важливо звертатися й дослухатися до колег, які вже напрацювали певний досвід взаємодії з учнями, що мають особливі освітні потреби. Педагоги Стрия понад п’ятнадцять років навчають і виховують дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Досвідом такої діяльності вони діляться з читачами журналу.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1041 | 1374 | 1036 | 1067Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19030062
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19020451

Ключові слова:

Нині у засобах масової інформації та педагогічних
колах досить жваво обговорюють питання інклюзивної
освіти. Багато шкіл з нового навчального року розпочали діяльність у цьому напрямі. Однак труднощі, з якими стикаються педагоги в роботі, породжують багато запитань. Тому важливо звертатися й дослухатися до колег, які вже напрацювали певний досвід взаємодії з учнями, що мають
особливі освітні потреби.
Педагоги Стрия понад п’ятнадцять років навчають і виховують дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Досвідом такої діяльності вони діляться з читачами журналу

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха