Підвищення ефективності корекції мовлення дітей з особливими освітніми потребами шляхом використання нетрадиційних методів та прийомів роботи [Текст] / Г. О. Хлистова
Набір: 4760, Логопед, 5460Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 1 (97)Опис: С. 30-36Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Проблема мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами хвилює сьогодні батьків і фахівців як дитячих садів, так і шкіл. Це обумовлено тенденцією до збільшення кількості дітей із проблемами в розвитку. Саме таких дітей дедалі більше приходить у дитячі заклади. Наша мета: виявити дітей такої категорії та допомогти їм якомога раніше.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1041 | 4029Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19030070 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19010335 |
Ключові слова:
Проблема мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами хвилює сьогодні батьків і фахівців як дитячих садів, так і шкіл. Це обумовлено тенденцією до збільшення кількості дітей із проблемами в розвитку. Саме таких дітей дедалі більше приходить у дитячі заклади. Наша мета: виявити дітей такої категорії та допомогти їм якомога раніше
Немає коментарів для цієї одиниці.