Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / М. С. Ониськів, О. С. Білінська

Набір: 5035, Дитина з особливими потребами, 5755Основний автор-особа: Автор, Ониськів, М. С.Альтернативний автор-особа: Автор, Білінська, О. С.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2 (50). - ЛютийОпис: С. 2-4Примітки про зміст: Ключові слова: узагальнення вмінь і навичок, професійні орієнтири Анотація: Одним із ефективних шляхів сприяння процесу особистістно-орієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами є впровадження поряд із традиційними методами інтерактивних технологій навчання (ІТН). Суть інтерактивного навчання полягає у постійній, активній взаємодії всіх учасників освітнього процесу, що проявляється у спілкуванні, обміні інформацією, спільному розв'язанні проблем, моделюванні ситуацій, оцінюванні дій колег і власної поведінки.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1041 | 1127 | 998Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19030134
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19020197

Ключові слова: узагальнення вмінь і навичок, професійні орієнтири

Одним із ефективних шляхів сприяння процесу особистістно-орієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами є впровадження поряд із традиційними методами інтерактивних технологій навчання (ІТН). Суть інтерактивного навчання полягає у постійній, активній взаємодії всіх учасників освітнього процесу, що проявляється у спілкуванні, обміні інформацією, спільному розв'язанні проблем, моделюванні ситуацій, оцінюванні дій колег і власної поведінки

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха