Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / М. С. Ониськів, О. С. Білінська
Набір: 5035, Дитина з особливими потребами, 5755Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2 (50). - ЛютийОпис: С. 2-4Примітки про зміст: Ключові слова: узагальнення вмінь і навичок, професійні орієнтири Анотація: Одним із ефективних шляхів сприяння процесу особистістно-орієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами є впровадження поряд із традиційними методами інтерактивних технологій навчання (ІТН). Суть інтерактивного навчання полягає у постійній, активній взаємодії всіх учасників освітнього процесу, що проявляється у спілкуванні, обміні інформацією, спільному розв'язанні проблем, моделюванні ситуацій, оцінюванні дій колег і власної поведінки.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1041 | 1127 | 998Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19030134 | |
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020197 |
Ключові слова: узагальнення вмінь і навичок, професійні орієнтири
Одним із ефективних шляхів сприяння процесу особистістно-орієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами є впровадження поряд із традиційними методами інтерактивних технологій навчання (ІТН). Суть інтерактивного навчання полягає у постійній, активній взаємодії всіх учасників освітнього процесу, що проявляється у спілкуванні, обміні інформацією, спільному розв'язанні проблем, моделюванні ситуацій, оцінюванні дій колег і власної поведінки
Немає коментарів для цієї одиниці.