Специфіка логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] / М. В. Канарська

Набір: 5035, Дитина з особливими потребами, 5755Основний автор-особа: Автор, Канарська, М. В.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2 (50). - ЛютийОпис: С. 5-6Примітки про зміст: Ключові слова: розвиток мовлення, узагальнення вмінь і навичок Анотація: Діти з особливими освітніми потребами - загальноприйнятий термін у законодавстві України, у якому наголошено на необхідності забезпечення додатковою підтримкою в процесі навчання дітей, які мають певні особливості розвитку.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта | Освіта. Спеціальна освіта. Логопедія Тематика: 1041 | 1129Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19030135
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19020197
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
376 Підвищення ефективності корекції мовлення дітей з особливими освітніми потребами шляхом використання нетрадиційних методів та прийомів роботи 376 Конструювання авторської моделі корекційної роботи з дітьми 376 Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами 376 Специфіка логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами 376 Дидактична гра як засіб розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами 376 Віднімання від 15 чисел 6, 7, 8, 9. Многокутник. Здорове харчування : Інтегрований урок з математики та основ здоров'я для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю 376 Україна : Урок літературного читання у 3-му класі для учнів з порушенням зору

Ключові слова: розвиток мовлення, узагальнення вмінь і навичок

Діти з особливими освітніми потребами - загальноприйнятий термін у законодавстві України, у якому наголошено на необхідності забезпечення додатковою підтримкою в процесі навчання дітей, які мають певні особливості розвитку

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха