Педагогіка і психологія : Вісник НАПН України / НАПН України ; гол. ред. В. Г. Кремень, № 1 (98)
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018, Київ : Педагогічна пресаОпис: 95 с.ISSN: 2304-0629.Примітки про зміст: В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід'ємна класифікація - С. 5 В. П. Тименко. Методологічні засади розвитку практичного інтелекту студентів у закладах вищої мистецької і технічної освіти - С. 20 О. В. Овчарук. Рамка цифрової компетентності для громадян: Європейська стратегія визначення рівня компетентності у галузі цифрових технологій - С. 31 І. В. Іванюк. Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу - С. 38 N. M. Tymkiv. Interdisciplinarity in the professional training of future engineers for petroleum industry - С.45 Ю. І. Приходько. Теорія трансформації системи як засіб дослідження військової освіти - С. 53 Л. В. Горбань. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення - С. 62 Н. В. Чепелева, С. Ю. Рудницька. Психологічна характеристика особливості, здатної до самопроектування - С. 71 А. В. Селецький. Наукова діяльність педагогічної бібліотеки з інформаційно-аналітичного супроводу освітянської галузі - С. 78 Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля | 159.9 Психологія Ресурси он-лайн: Педагогічна пресаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 38 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18060076 |
Науково-теоретичний та інформаційний вісник НАПН України.
Видається з вересня 1993 року
В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід'ємна класифікація - С. 5 В. П. Тименко. Методологічні засади розвитку практичного інтелекту студентів у закладах вищої мистецької і технічної освіти - С. 20 О. В. Овчарук. Рамка цифрової компетентності для громадян: Європейська стратегія визначення рівня компетентності у галузі цифрових технологій - С. 31 І. В. Іванюк. Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу - С. 38 N. M. Tymkiv. Interdisciplinarity in the professional training of future engineers for petroleum industry - С.45 Ю. І. Приходько. Теорія трансформації системи як засіб дослідження військової освіти - С. 53 Л. В. Горбань. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення - С. 62 Н. В. Чепелева, С. Ю. Рудницька. Психологічна характеристика особливості, здатної до самопроектування - С. 71 А. В. Селецький. Наукова діяльність педагогічної бібліотеки з інформаційно-аналітичного супроводу освітянської галузі - С. 78
Немає коментарів для цієї одиниці.