Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення / Л. В. Горбань
Набір: 563, Педагогіка і психологія, 716Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. - № 1 (98)Опис: С. 62-70Примітки про зміст: Ключові слова: державна профорієнтація | маргіналізація | соціалізація | самореалізація Найменування теми як предметна рубрика: Освіта | Освіта. Профорієнтація Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. ДозвілляТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 38 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18060076 | |
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18060083 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: державна профорієнтація | маргіналізація | соціалізація | самореалізація
Немає коментарів для цієї одиниці.