Формування професійної культури майбутнього вчителя початкових класів [Текст] : У 2-х т. / відп. ред. В. Г. Волочай ; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, Т. 1
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Вінниця : 1999Опис: 237 с. : 100 прим. ; 84х108/32.Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: В першому томі висвітлюється методологічні і культурологічні аспекти формування професійної культури майбутнього вчителя, психолого-педагогічні проблеми вузівської підготовки спеціаліста-професіонала згідно вимог державного та міжнародного стандартів освіти.Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 378 Вища освіта. Вища школа. Підготовка наукових кадрів | 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля Список(и), у яких присутня ця одиниця: Вища освіта | ПедагогікаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Наукові видання | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 378:37.013 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19030356 |
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
378.147(075.8) Самостійна робота студентів під час педагогічної практики | 378.147(477)(075.8) Теорія і методика професійного навчання | 378.147:811.111](075.8) Теорія і практика формування методичної компетенції вчителя іноземної мови в початкових класах | 378:37.013 Формування професійної культури майбутнього вчителя початкових класів | 378:376](477) Теоретико-методичні засади професійного зростання майбутніх вчителів-дефектологів | 378(477) Теоретико-методологічні засади модернізації змісту гуманітарної освіти у вищій школі України | 378(477)(075.8) Вища освіта в Україні |
Рекомендовано до друку вченою радою факультету підготовки учителів початкових класів Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського
Ключові слова:
В першому томі висвітлюється методологічні і культурологічні аспекти формування професійної культури майбутнього вчителя, психолого-педагогічні проблеми вузівської підготовки спеціаліста-професіонала згідно вимог державного та міжнародного стандартів освіти
Немає коментарів для цієї одиниці.