Шкільна статистика як важливе джерело для встановлення кількості втрат під час Голодомору-геноциду 1932–1933 років / В. Сергійчук
Набір: 5338, Народна творчість та етнологія, 6070Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. - № 5 (375) вересень-жовтень Опис: С. 5-16 : Бібліогр.: с. 14Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: У статті акцентовано увагу на вивченні статистики початкової школи УСРР в 1930‑х роках, що дає змогу встано‑ вити втрати дітей під час Голодомору‑геноциду 1932–1933 років. Зокрема, порівняльний аналіз планів наповнення 1–4 класів показує, що вже 1933 року виникла гостра диспропорція з кількістю дітей, що мали відвідувати заняття. Попередні підрахунки засвідчують, що втрати учнів початкової школи, яка на той час уже була обов’язковою, сягали близько 2 млн, а загалом дітей дошкільного й шкільного віку, за нашими розрахунками, після 1932–1933 років не до‑ рахувалися понад 3 млн.Найменування теми як предметна рубрика: Історія України | Освіта.Історія освіти в Україні | Соціологія Тематика: голодомор Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 31 Демографія. Соціологія. Статистика | 94(477) Історія УкраїниТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 31 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19030406 | |
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 39 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020504 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова:
У статті акцентовано увагу на вивченні статистики початкової школи УСРР в 1930‑х роках, що дає змогу встано‑
вити втрати дітей під час Голодомору‑геноциду 1932–1933 років. Зокрема, порівняльний аналіз планів наповнення
1–4 класів показує, що вже 1933 року виникла гостра диспропорція з кількістю дітей, що мали відвідувати заняття.
Попередні підрахунки засвідчують, що втрати учнів початкової школи, яка на той час уже була обов’язковою, сягали
близько 2 млн, а загалом дітей дошкільного й шкільного віку, за нашими розрахунками, після 1932–1933 років не до‑
рахувалися понад 3 млн
Немає коментарів для цієї одиниці.