Профілактика кліпового мислення [Текст] : Заняття для учнів 5-6 класів / Д. Д. Гірко
Набір: 5952, Шкільному психологу. Усе для роботи, 6694Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 3 (123). - БерезеньОпис: С 13-26 : Бібліографія: С 26Примітки про зміст: Ключові слова: мовлення, комунікативно-діяльнісний підхід, вербальны методи, кліпове мислення Анотація: В навчальному процесі середньої школи починають переважати вербальні методи подання інформації. Тому від уміння учня оперувати текстовим матеріалом, досягати його розуміння багато в чому залежить успішність підлітком основ наукових завдань. Але розуміння, а тим більше створення тексту - це складна коммунікативно-мовленнєва діяльність.Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія Тематика: 888 | 1036Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19030604 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19030507 |
Ключові слова: мовлення, комунікативно-діяльнісний підхід, вербальны методи, кліпове мислення
В навчальному процесі середньої школи починають переважати вербальні методи подання інформації. Тому від уміння учня оперувати текстовим матеріалом, досягати його розуміння багато в чому залежить успішність підлітком основ наукових завдань. Але розуміння, а тим більше створення тексту - це складна коммунікативно-мовленнєва діяльність
Немає коментарів для цієї одиниці.