Шлях до успіху [Текст] : Тренінгове заняття з обдарованими дітьми старшого шкільного віку / М. В. Фатєєва
Набір: 5952, Шкільному психологу. Усе для роботи, 6694Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 3 (123). - БерезеньОпис: С 27-31 : Бібліографія: С 31Примітки про зміст: Ключові слова: комунікативно-діяльнісний підхід, ціннісні орієнтації Анотація: В статті дається тренінгове заняття з обдарованими дітьми старшого шкільного віку. Під час заняття формуються в учасників навички позитивного сприйняття себе, інших та світу; розвиваються навички пошуку особистісних ресурсів; формуються почуття самоповаги та поваги до оточення; розвиваються почуття особистісної гідності, впевненості у собі; формується мотивація до саморозвитку , усвідомлення життєвих цінностей.Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія Тематика: 901 | 1036 | 889 | 1006 | 887 | 1015 | 2489Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19030605 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19030507 |
Ключові слова: комунікативно-діяльнісний підхід, ціннісні орієнтації
В статті дається тренінгове заняття з обдарованими дітьми старшого шкільного віку. Під час заняття формуються в учасників навички позитивного сприйняття себе, інших та світу; розвиваються навички пошуку особистісних ресурсів; формуються почуття самоповаги та поваги до оточення; розвиваються почуття особистісної гідності, впевненості у собі; формується мотивація до саморозвитку , усвідомлення життєвих цінностей
Немає коментарів для цієї одиниці.