Прикладна спрямованність викладання математики як засіб формування стійкої мотивації до навчання [Текст] : Методика. Досвід. Пошук / Ірина Шишкіна
Набір: 6149, Математика в рідній школі, 6898Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 3 (206). - БерезеньОпис: С. 21-23 : Бібліографія: С. 23Примітки про зміст: Ключові слова: математична компетентність, мотивація навчання Анотація: Забезпечення прикладної спрямованості викладання математики сприяє формуванню стійких мотивів до навчання взагалі і до навчання математики зокрема. Реалізація у навчанні прикладної спрямованності - це створення запасу математичних моделей, які описують реальні явища і процеси, мають загальнокультурну значущисть; формування в учнів знань і вміннь, які необхідні для дослідження цих математичних моделей; навчання учнів побудові і дослідженню найпростіших математичних моделей реальних явищ і процесів.Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання математики Тематика: 956 | 901 | 4250 | 2018Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016:51Методика викладання. МатематикаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.016:51 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19040154 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37.016:51 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19040093 |
Ключові слова: математична компетентність, мотивація навчання
Забезпечення прикладної спрямованості викладання математики сприяє формуванню стійких мотивів до навчання взагалі і до навчання математики зокрема. Реалізація у навчанні прикладної спрямованності - це створення запасу математичних моделей, які описують реальні явища і процеси, мають загальнокультурну значущисть; формування в учнів знань і вміннь, які необхідні для дослідження цих математичних моделей; навчання учнів побудові і дослідженню найпростіших математичних моделей реальних явищ і процесів
Немає коментарів для цієї одиниці.