Школа реформаторських ідей педагогічної системи М. П. Гузика як модель інноваційного закладу освіти [Текст] / М. В. Бурцев
Набір: 6245, Управління школою, 6992Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 10-12 (598-600) Опис: С. 22-25 : Бібліогр.: с. 25Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: У статті розглянуто підхід до побудови Авторської школи педагогічної системи М. П. Гузика як моделі інноваційного навчального закладу за умов трансформації середньої освіти України. Навчально-виховний процес організовано за так званою Комбінованою системою М. П. Гузика, яка дозволяє дійсно персоніфікувати навчання, розвиток і виховання дитини щодо її навчальних можливостей у сфері академічних знань та вмінь і досягнутого рівня розвитку її провідного природного таланту.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта Тематика: 1036 | 1067Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. ДозвілляТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19040185 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19040202 |
Ключові слова:
У статті розглянуто підхід до побудови Авторської школи педагогічної системи М. П. Гузика як моделі інноваційного навчального закладу за умов трансформації середньої освіти України. Навчально-виховний процес організовано за так званою Комбінованою системою М. П. Гузика, яка дозволяє дійсно персоніфікувати навчання, розвиток і виховання дитини щодо її навчальних можливостей у сфері академічних знань та вмінь і досягнутого рівня розвитку її провідного природного таланту
Немає коментарів для цієї одиниці.