Профілактика деструктивної соціалізації обдарованих старшокласників в інтернет-середовищі [Текст] : метод. рекомендації / К. А. Андросович, Л. І. Ткаченко ; НАПН України, Інститут обдарованої дитини.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2018Опис: 40 с : Бібліогр.: с. 33-39. - 300 пр ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-2633-91-7.Примітки про зміст: Ключові слова: старшокласники Інтернет як фактор деструктивної соціалізації обдарованих старшокласників Формування безпечної соціалізації обдарованих старшокласників в Інтернет-мережі Модель профілактики деструктивних проявів Інтернет-соціалізації обдарованих учнів Рекомендації учасникам освітнього процесу щодо формування безпечної соціалізації в Інтернет-мережі Анотація: У методичних рекомендаціях авторами досліджено позитивні та негативні чинники впливу інтернету на соціалізацію обдарованих учнів; розкрито моделі поведінки користувачів мережі інтернет та обґрунтовано теоретичну модель профілактики деструктивних проявів інтернет-соціалізації обдарованих учнів. Розкрито поняття «безпечна поведінка обдарованих старшокласників у мережі інтернет», яке охоплює пізнавальний, вчинковий і мотиваційно-рефлексивний компоненти. автори зазначають, що процес формування у школярів безпечної поведінки в інтернет-мережі відбувається під впливом різнома-нітних факторів на індивідуальному, сімейному, суспільному рівнях, рівні най-ближчого оточення (рівень однолітків, рівень освітньої установи). Запропоновано систему соціально-педагогічних умов, що забезпечує профілактику безпечної соціалізації обдарованої молоді в Інтернет-середовищі. Методичні рекомендації призначено для науковців, педагогів, практич-них психологів освітніх установ, соціальних служб, студентів закладів вищої освіти..Найменування теми як предметна рубрика: Мережа Internet | Соціальна робота. Соціальна психологія Тематика: 2489 | 1144Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія 316.6 Соціальна психологія Список(и), у яких присутня ця одиниця: Психологія | Соціальна психологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні видання | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:316.61](072) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040327 | |
Навчальні видання | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:316.61](072) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040328 | |
Навчальні видання | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:316.61](072) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040329 | |
Навчальні видання | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:316.61](072) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040330 | |
Навчальні видання | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:316.61](072) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040331 |
Затверджено до друку Вченою радою Інституту обдарованої дитини НАПНУкраїни
(протокол № 5 від 30.05.2018 року)
Ключові слова: старшокласники Інтернет як фактор деструктивної соціалізації обдарованих старшокласників Формування безпечної соціалізації обдарованих старшокласників в Інтернет-мережі Модель профілактики деструктивних проявів Інтернет-соціалізації обдарованих учнів Рекомендації учасникам освітнього процесу щодо формування безпечної соціалізації в Інтернет-мережі
У методичних рекомендаціях авторами досліджено позитивні та негативні чинники впливу інтернету на соціалізацію обдарованих учнів; розкрито моделі поведінки користувачів мережі інтернет та обґрунтовано теоретичну модель профілактики деструктивних проявів інтернет-соціалізації обдарованих учнів.
Розкрито поняття «безпечна поведінка обдарованих старшокласників у мережі інтернет», яке охоплює пізнавальний, вчинковий і мотиваційно-рефлексивний компоненти. автори зазначають, що процес формування у школярів безпечної поведінки в інтернет-мережі відбувається під впливом різнома-нітних факторів на індивідуальному, сімейному, суспільному рівнях, рівні най-ближчого оточення (рівень однолітків, рівень освітньої установи).
Запропоновано систему соціально-педагогічних умов, що забезпечує профілактику безпечної соціалізації обдарованої молоді в Інтернет-середовищі.
Методичні рекомендації призначено для науковців, педагогів, практич-них психологів освітніх установ, соціальних служб, студентів закладів вищої освіти.
Немає коментарів для цієї одиниці.