Методи і моделі управління розвитком академічної обдарованності [Текст] : монографія / В. В. Камишин, О. М. Рева ; НАПН України, Ін-т обдарованої дитини.

Основний автор-особа: Автор, Камишин, В. В. Альтернативний автор-особа: Автор, Рева, О. М.Вторинний автор-особа: Рецензент, Рябова, З. В.;Рецензент, Топузов, О. М.Колективний автор (вторинний): Організація, під егідою якої видано, НАПН України;Організація, під егідою якої видано, Ін-т обдарованої дитиниМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2018Опис: 266 с : Бібліогр.: с. 226-265. - 300 пр ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-2633-98-6.Примітки про зміст: Ключові слова: академічна обдарованість, кваліметрія Розділ 1. Теоретичні основи кваліметрії в управлінні навчально-виховим процесом Розділ 2. Методологічні засади системно-інформаційної кваліметрії в управлінні навчально-виховним процесом Розділ 3. Застосування нечітких кваліметрічних моделей Розділ 4. Методологія побудови та використання кваліметрічних мотиваційних моделей в управлінні навчально-виховним пррцесом Анотація: Монографія присвячена розвיязанню актуальних питань управління розвитком академічної обдарованості тих, хто навчається, з огляду на кваліметричні показники закономірностей прийняття рішень учасникам навчально-виховного процесу в умовах впливу ризику стохастичного і нестохастичного характеру. Обґрунтовано методологію та досліджено закономірності вияву основних навчальних домінант як головних чинників мотивації на досягнення успіху / запобігання невдач, а також рівнів домагань як основних системоутворювальних чинників тих, хто навчається, що найкращим чином характеризують адекватність їх самооцінки. Запропоновано низку субмоделей здійснення кваліметрії в процесі розвитку академічної обдарованості старшокласників та оцінено їх ефективність. Монографія може бути корисною для науково-педагогічних пацівників, аспірантів, докторантів, фахівців,які займаються управлінням освітньою діяльністю, а також може бути корисною для методичного забезпечення курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників навчальних закладів. .Найменування теми як предметна рубрика: Освіта Тематика: 2489 | 1076 | 998Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля | 159.9 Психологія Список(и), у яких присутня ця одиниця: Педагогіка | Психологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Наукові видання Наукові видання Читальний зал Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 37.015.3:159.928 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040348
Наукові видання Наукові видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 37.015.3:159.928 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040349
Наукові видання Наукові видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 37.015.3:159.928 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040350
Наукові видання Наукові видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 37.015.3:159.928 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040351
Наукові видання Наукові видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 37.015.3:159.928 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040352

Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту обдарованої дитини НАПН України
(Протокол № 11 від 30 листопада 2016 року)

Ключові слова: академічна обдарованість, кваліметрія Розділ 1. Теоретичні основи кваліметрії в управлінні навчально-виховим процесом Розділ 2. Методологічні засади системно-інформаційної кваліметрії в управлінні навчально-виховним процесом Розділ 3. Застосування нечітких кваліметрічних моделей Розділ 4. Методологія побудови та використання кваліметрічних мотиваційних моделей в управлінні навчально-виховним пррцесом

Монографія присвячена розвיязанню актуальних питань управління розвитком академічної обдарованості тих, хто навчається, з огляду на кваліметричні показники закономірностей прийняття рішень учасникам навчально-виховного процесу в умовах впливу ризику стохастичного і нестохастичного характеру. Обґрунтовано методологію та досліджено закономірності вияву основних навчальних домінант як головних чинників мотивації на досягнення успіху / запобігання невдач, а також рівнів домагань як основних системоутворювальних чинників тих, хто навчається, що найкращим чином характеризують адекватність їх самооцінки. Запропоновано низку субмоделей здійснення кваліметрії в процесі розвитку академічної обдарованості старшокласників та оцінено їх ефективність. Монографія може бути корисною для науково-педагогічних пацівників, аспірантів, докторантів, фахівців,які займаються управлінням освітньою діяльністю, а також може бути корисною для методичного забезпечення курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників навчальних закладів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха