Методи і моделі управління розвитком академічної обдарованності [Текст] : монографія / В. В. Камишин, О. М. Рева ; НАПН України, Ін-т обдарованої дитини.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2018Опис: 266 с : Бібліогр.: с. 226-265. - 300 пр ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-2633-98-6.Примітки про зміст: Ключові слова: академічна обдарованість, кваліметрія Розділ 1. Теоретичні основи кваліметрії в управлінні навчально-виховим процесом Розділ 2. Методологічні засади системно-інформаційної кваліметрії в управлінні навчально-виховним процесом Розділ 3. Застосування нечітких кваліметрічних моделей Розділ 4. Методологія побудови та використання кваліметрічних мотиваційних моделей в управлінні навчально-виховним пррцесом Анотація: Монографія присвячена розвיязанню актуальних питань управління розвитком академічної обдарованості тих, хто навчається, з огляду на кваліметричні показники закономірностей прийняття рішень учасникам навчально-виховного процесу в умовах впливу ризику стохастичного і нестохастичного характеру. Обґрунтовано методологію та досліджено закономірності вияву основних навчальних домінант як головних чинників мотивації на досягнення успіху / запобігання невдач, а також рівнів домагань як основних системоутворювальних чинників тих, хто навчається, що найкращим чином характеризують адекватність їх самооцінки. Запропоновано низку субмоделей здійснення кваліметрії в процесі розвитку академічної обдарованості старшокласників та оцінено їх ефективність. Монографія може бути корисною для науково-педагогічних пацівників, аспірантів, докторантів, фахівців,які займаються управлінням освітньою діяльністю, а також може бути корисною для методичного забезпечення курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників навчальних закладів. .Найменування теми як предметна рубрика: Освіта Тематика: 2489 | 1076 | 998Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля | 159.9 Психологія Список(и), у яких присутня ця одиниця: Педагогіка | ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Наукові видання | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 37.015.3:159.928 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040348 | |
Наукові видання | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 37.015.3:159.928 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040349 | |
Наукові видання | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 37.015.3:159.928 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040350 | |
Наукові видання | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 37.015.3:159.928 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040351 | |
Наукові видання | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 37.015.3:159.928 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040352 |
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту обдарованої дитини НАПН України
(Протокол № 11 від 30 листопада 2016 року)
Ключові слова: академічна обдарованість, кваліметрія Розділ 1. Теоретичні основи кваліметрії в управлінні навчально-виховим процесом Розділ 2. Методологічні засади системно-інформаційної кваліметрії в управлінні навчально-виховним процесом Розділ 3. Застосування нечітких кваліметрічних моделей Розділ 4. Методологія побудови та використання кваліметрічних мотиваційних моделей в управлінні навчально-виховним пррцесом
Монографія присвячена розвיязанню актуальних питань управління розвитком академічної обдарованості тих, хто навчається, з огляду на кваліметричні показники закономірностей прийняття рішень учасникам навчально-виховного процесу в умовах впливу ризику стохастичного і нестохастичного характеру. Обґрунтовано методологію та досліджено закономірності вияву основних навчальних домінант як головних чинників мотивації на досягнення успіху / запобігання невдач, а також рівнів домагань як основних системоутворювальних чинників тих, хто навчається, що найкращим чином характеризують адекватність їх самооцінки. Запропоновано низку субмоделей здійснення кваліметрії в процесі розвитку академічної обдарованості старшокласників та оцінено їх ефективність. Монографія може бути корисною для науково-педагогічних пацівників, аспірантів, докторантів, фахівців,які займаються управлінням освітньою діяльністю, а також може бути корисною для методичного забезпечення курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників навчальних закладів.
Немає коментарів для цієї одиниці.